Apple a devenit cel mai valoros brand din lume

Apple depăşeşte Amazon, Google şi Microsoft, devenind cel mai valoros brand din lume, pentru prima dată din 2016, conform clasamentului din 2021 Brand Finance Global 500, realizat de compania de consultanţă Brand Finance din Londra, transmite DPA.

Valoarea brandului Apple a atins 263,4 miliarde de dolari, pe locurile următoare fiind Amazon, cu 254,2 miliarde de dolari, Google, cu 191,2 miliarde de dolari, Microsoft, cu 140,4 miliarde de dolari. Pe locurile 5, 6 şi 7 se află Samsung, Walmart şi Facebook.

Companiile tehnologice reprezintă 14% din valoarea totală de brand în clasamentul din acest an, 47 de branduri având o valoarea combinată de brand de 998,9 miliarde de dolari.

Capitalizare de 2.000 de miliarde de dolari

În august, Apple a devenit prima companie americană care a ajuns la o capitalizare bursieră de peste 2.000 de miliarde de dolari

Valoarea brandului Tesla a crescut cu 158%, la 32 miliarde de dolari, acesta fiind brandul cu cea mai rapidă creştere în clasamentul din 2021 Brand Finance Global. Pe locul doi la cea mai rapidă creştere a fost echivalentul chinez al Amazon, Alibaba.com. Valoarea acestui brand a urcat cu 108%, la 39,2 miliarde de dolari.

Vezi si:  Bulgaria reia licitația pentru rețeaua 5G

Printre cele mai valoroase branduri din industria auto se află Toyota (59,5 miliarde de dolari) şi Mercedes-Benz ( 58,2 miliarde de dolari).

Grupul american Apple Inc. intenţionează să lanseze în acest an două noi laptopuri MacBook Pro care vor avea procesoare mai puternice, display-uri îmbunătăţite şi o revenire la încărcătorul magnetic wireless, a declarat o sursă din apropierea acestui dosar pentru Bloomberg.

Cele două noi latopuri vor veni în două versiuni, una cu un ecran de 14-inch şi una cu un ecran de 16 inch. Ambele vor folosi următoarea versiune de procesoare Mac dezvoltate chiar de Apple, care vor oferi performanţe grafice îmbunătăţite. Acestea vor fi primele laptopuri Apple din segmentul high-end care nu vor avea chipuri produse de Intel. Compania şi-a îmbunătăţit laptopul său de bază MacBook Pro cu un ecran de 13 inchi în luna noiembrie a anului trecut, prin folosirea propriului său chip M1, iar această modificare a primit aprecieri favorabile.

Vezi si:  Dieselgate: perchezitii in 10 uzine Fiat si Iveco in Europa

Ultimele stiri din acest domeniu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *