Balenciaga retrage o campanie publicitara care pune in scena copii si isi cere scuze

Criticat pentru faptul ca a pus in scena copii prin intermediul unor poze care reiau codurile sadomasochismului, brandul de lux Balenciaga a fost nevoit sa-si faca mea culpa.

Despre ce este vorba?

Chiar daca Balenciaga a facut din provocari un obicei, de data aceasta a fost nevoita sa isi retraga o campanie publicitare la scurt timp de la lansare. Asta deoarece a avut ideea, nu foarte inspirata de a pune in scena copii cu ursuleti de plus si copii imbracati in stil sado-masochist, un lucru care a dezlantuit numeroase critici.

Brandul a fost astfel acuzat de faptul ca sexualizeaza copiii si nu face decat sa reia codurile sadomasochismului si, in cele din urma a decis sa retraga seria de poze cu pricina.

Ne cerem scuze in mod sincer pentru orice ofensa cauzata de campania noastra a scris compania pe pagina sa oficiala de Instagram.

Rucsacurile noastre din plus nu ar fi trebuit sa fie prezentate prin intermediul unor copii a continuat anuntul inainte de a adauga am retras imediat campania de pe absolut toate platformele.

Vezi si:  Dacia continua sa progreseze intr-o piata in criza

Colectia Balenciaga Objects isi extinde propunerea de accesorii pentru locuinta si pentru animalele de companie, parfumuri sau obiecte destinate sarbatorilor de iarna si si-a incredintat aceasta campanie fotografului profesionist Gabriele Galimberti. Insa, bineinteles a ales sa faca acest lucru in stlul sau caracteristic, infatisand copii cu varste destul de mici alaturi de obiecte evocatoare din lumea sclaviei sexuale si fetisului.

Intr-una din imagini se poate observa o fetita cu par rosu care poarta un tricou al brandului Balenciaga in timp ce tine cureaua legata de un ursulet de plus alb, imbracat intr-o vesta si cu un chocker cu lacat pus la gat.

In alta imagine apare un copil imbracat in albastru in timp ce in bratele sale se afla o jucarie de plus de culoare mov care poarta o tinuta BDSM…

Sursa: https://www.bfmtv.com/economie/entreprises/balenciaga-retire-une-campagne-mettant-en-scene-des-enfants-et-s-excuse_AN-202211230679.html

În contextul controversat cu care s-a confruntat Balenciaga, este evident că granița dintre provocare și lipsa de etică în publicitate este foarte subțire și trebuie navigată cu grijă. Decizia de a retrage campania și de a-și cere scuze este un gest necesar, dar ne invită să reflectăm asupra responsabilității pe care brandurile o au față de publicul lor, mai ales când vine vorba de imagini sugestive sau simboluri sensibile. Este un exemplu clar că inovația nu trebuie să sacrifice bunul-simț și considerarea impactului emoțional asupra audienței vulnerabile. Această situație ne reamintește importanța de a aborda cu empatie și discernământ toate proiectele creatoare și de a rămâne vigilenți față de modul în care mesajele noastre influențează comunitatea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *