Balenciaga retrage o campanie publicitara care pune in scena copii si isi cere scuze

Criticat pentru faptul ca a pus in scena copii prin intermediul unor poze care reiau codurile sadomasochismului, brandul de lux Balenciaga a fost nevoit sa-si faca mea culpa.

Despre ce este vorba?

Chiar daca Balenciaga a facut din provocari un obicei, de data aceasta a fost nevoita sa isi retraga o campanie publicitare la scurt timp de la lansare. Asta deoarece a avut ideea, nu foarte inspirata de a pune in scena copii cu ursuleti de plus si copii imbracati in stil sado-masochist, un lucru care a dezlantuit numeroase critici.

Brandul a fost astfel acuzat de faptul ca sexualizeaza copiii si nu face decat sa reia codurile sadomasochismului si, in cele din urma a decis sa retraga seria de poze cu pricina.

Ne cerem scuze in mod sincer pentru orice ofensa cauzata de campania noastra a scris compania pe pagina sa oficiala de Instagram.

Rucsacurile noastre din plus nu ar fi trebuit sa fie prezentate prin intermediul unor copii a continuat anuntul inainte de a adauga am retras imediat campania de pe absolut toate platformele.

Vezi si:  Rusia naționalizează firmele care pleacă din țară

Colectia Balenciaga Objects isi extinde propunerea de accesorii pentru locuinta si pentru animalele de companie, parfumuri sau obiecte destinate sarbatorilor de iarna si si-a incredintat aceasta campanie fotografului profesionist Gabriele Galimberti. Insa, bineinteles a ales sa faca acest lucru in stlul sau caracteristic, infatisand copii cu varste destul de mici alaturi de obiecte evocatoare din lumea sclaviei sexuale si fetisului.

Intr-una din imagini se poate observa o fetita cu par rosu care poarta un tricou al brandului Balenciaga in timp ce tine cureaua legata de un ursulet de plus alb, imbracat intr-o vesta si cu un chocker cu lacat pus la gat.

In alta imagine apare un copil imbracat in albastru in timp ce in bratele sale se afla o jucarie de plus de culoare mov care poarta o tinuta BDSM…

Sursa: https://www.bfmtv.com/economie/entreprises/balenciaga-retire-une-campagne-mettant-en-scene-des-enfants-et-s-excuse_AN-202211230679.html

În contextul controversat cu care s-a confruntat Balenciaga, este evident că granița dintre provocare și lipsa de etică în publicitate este foarte subțire și trebuie navigată cu grijă. Decizia de a retrage campania și de a-și cere scuze este un gest necesar, dar ne invită să reflectăm asupra responsabilității pe care brandurile o au față de publicul lor, mai ales când vine vorba de imagini sugestive sau simboluri sensibile. Este un exemplu clar că inovația nu trebuie să sacrifice bunul-simț și considerarea impactului emoțional asupra audienței vulnerabile. Această situație ne reamintește importanța de a aborda cu empatie și discernământ toate proiectele creatoare și de a rămâne vigilenți față de modul în care mesajele noastre influențează comunitatea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *