Bentley intră în divizia Audi

Compania germană Volkswagen vrea să facă din producătorul britanic de maşini de lux Bentley o subsidiară a diviziei sale Audi, în încercarea de a realiza economii de scară în rândul brandurilor sale premium, a anunţat publicaţia germană Automobilwoche, potrivit Reuters.

Bentley, care acum este supervizată de Oliver Blume, şeful diviziei Porsche a Volkswagen, va face de anul viitor parte din Audi, unde are mai mult potenţial, susţine directorul general al grupului VW, Herbert Diess, a informat Automobilwoche, citând surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul. Reducerile de costuri s-ar putea realiza în urma folosirii tehnologiei Audi pentru noul SUV Bentley, susţin sursele.

Viitorul pentru Lamborghini

Volkswagen, care nu a dorit să comenteze informaţia, analizează viitorul brandurilor sale premium Lamborghini, Bugatti şi Ducati, ca parte a planului mai amplu de a realiza economii de scară, în condiţiile în care investeşte în producerea pe scară largă a vehiculelor electrice.

Luna aceasta, surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul au declarat pentru Reuters că Volkswagen lucrează la o serie de planuri pentru a face din Lamborghini o divizie mai independentă şi discută de asemenea acorduri pe termen lung, care i-ar permite să listeze mai uşor această divizie la bursă.

Vezi si:  Volkswagen și Ford renunță la conducerea autonomă a mașinii

„Volkswagen este în mijlocul unui proces de despărţire de Lamborghini şi vrea să organizeze viitoarele acorduri de aprovizionare şi transfer de tehnologie. Lamborghini, marcă italiană de automobile sportive care în prezent este o divizie a Audi, ar putea fi listată parţial, iar Volkswagen va păstra o participaţie de control”.

Viitorul mărcilor Bugatti, Lamborghini şi Ducati a fost discutat cu prilejul unei reuniuni a Consiliului de supervizare de la Volkswagen. Tot la această reuniune a fost discutat modul în care ar putea fi electrificate mărcile Lamborghini şi Bugatti prin intermediul unor parteneriate şi investitori.

Anterior, mai mulţi directori de top de la Volkswagen au dezvăluit că grupul german analizează rolul pe care o serie de mărci, precum Lamborghini, Bugatti şi Ducati, le vor avea în ceea ce priveşte viitorul companiei.

Din experiența acumulată în urma reorganizării Bentley sub umbrela Audi, devine evident că această mutare strategică a fost un catalizator pentru inovație și eficiență în designul și producția de mașini de lux. Integrarea tehnologiei Audi în dezvoltarea noului SUV Bentley nu doar că a reduse considerabil costurile, dar a și permis accesul la o gamă mai largă de resurse și expertiză. În ciuda îngrijorărilor inițiale privind pierderea identității brandului Bentley, această colaborare a reușit să păstreze esența și prestigiul britanic, îmbinându-l cu precizia germană. Lecția valoroasă aici este că, în loc să ne temem de schimbări, ar trebui să le vedem ca pe oportunități de a deveni mai buni și mai competitivi, atât în afaceri, cât și în proiectele personale.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *