In 2023, de Black Friday, o singura platforma a vandut in 10 ore cat in toata ziua de anul trecut: 2,2 milioane de produse.
Peste 480.000 de clienti au comandat, in medie, 4,7 produse; se inregistreaza un record si la platile online cu cardul: peste 75 la suta din total.
La 10 ore de la inceperea Black Friday 2023, clientii eMAG au comandat peste 2,2 milioane de produse din categorii diverse, cu 22 la suta mai multe decat anul trecut. Romanii au urmarit pe parcursul zilei ofertele la cel mai bun pret din an si au plasat comenzi in valoare de peste 610 milioane de lei. In acest interval, comerciantii din Marketplace prezenti in Black Friday au vandut peste 580.000 produse. De asemenea, pana acum peste 600 dintre ei au realizat vanzari mai mari decat într-o luna obisnuita, iar evenimentul continua pana noaptea tarziu. Sapte din zece oferte sunt la cel mai mic pret din 2023.
Clientii au urmarit atat produse de folosinta indelungata, cat si produse pe care le folosesc frecvent acasa. In plus, de Black Friday clientii au descoperit si o multime de produse si experiente care nu sunt disponibile decat in aceasta zi.
Curiozitati de Black Friday
- Cea mai complexă comanda: 22 de produse din categorii diferite;
- Cea mai mare comanda a avut valoarea de 61.929,91 lei si a inclus doua televizoare, doua laptopuri, doua tablete si un sistem audio-video.
Numar produse vandute dupa 10 ore de la startul Black Friday
- Laptopuri, IT, birotica si papetarie: 98.000
- TV, audio-video, gaming si carti: 92.000
- Electrocasnice mici si mari: 176.000
- Telefoane, tablete si gadget-uri: 130.000
- Jucarii si articole pentru copii: 303.000
- Fashion si sport: 76.000
- Mobila si casa: 150.000
- Parfumuri, ingrijire personala si cosmetice: 410.000
- Bauturi, bacanie si petshop: 510.000
- Bricolaj, gradină si auto: 83.000
M.Vasiliu