Recent, BRD a implementat un proces de inscriere la distanta pentru clientii sai, persoane fizice autorizate, pentru cei care detin o afacere cu cifra de afaceri pana la 1 milion de euro sau pentru profesii liberale. Acestia din urma se pot inscrie pentru servicii de online banking, pot solicita extrase de cont care sa ajnga pe email sau pot opta pentru pachete de cont curent.
Clientii BRD beneficiaza de aceasta modalitate extrem de simplificata fara sa fie nevoiti sa se deplaseze la sediul unei banci, prin intermediul completarii unui formular online, pe site-ul oficial BRD. In cel mai scurt timp cu putinta vor fi contactati de un angajat al bancii.
Inscrierea pentru aceste produse si servicii se va putea face si de la distanta si dupa ridicarea starii de urgenta, dupa 15 mai adica, in condiitiile in care clientii detin o semnatura electronica bazata pe un certificat calificat. Persoanele care nu sunt inca clienti BRD si isi doresc sa aiba acces la aceste servicii vor urma procesul obisnuit de deschidere a relatiei bancare, la sediul agentiilor BRD.
In primul trimestru al anului, pe fondul pandemiei cu coronavirus, profitul net al Grupului BRD a scazut la 241 milioane de lei fata de 301 milioane de lei in primul trimestru al anului trecut, influentat de costul riscului. Folosirea canalelor digitale a continuat sa se intensifice in aceasta perioada dificila pentru toata lumea, dupa cum reflecta si avansul numarului de utilizatori activi zilnici ai serviciilor mobile si de Internet banking, la 624.000 la sfarsitul lunii martie 2020 si volumul de tranzactii prin canale electronice in crestere rapida.
Implementarea unui flux online de către BRD pentru antreprenorii cu afaceri mici și profesiile liberale reprezintă o schimbare binevenită și absolut necesară în contextul actual. Testând această soluție, am simțit o mare ușurare să nu mai fac drumuri până la bancă și să realizez totul rapid de acasă. Această simplificare nu doar că economisește timp prețios, dar contribuie și la reducerea riscurilor în vremuri de incertitudine sanitară. Adoptarea digitalizării de către BRD nu doar că eficientizează procesele, dar oferă și un exemplu de adaptabilitate și inovație, fiind o strategie de care ar trebui să ne bucurăm și să o utilizăm din plin pentru a ne ușura viața zilnică.