De Ziua Naţională a României, Ford a livrat către pieţele europene primele autoturisme Ford Puma produse la fabrica din Craiova, au anunţat reprezentanţii companiei printr-un comunicat de presă.
„De Ziua Naţională a României, Ford a încărcat primul tren cu unităţi Ford Puma destinate clienţilor noului model produs la Craiova. Primul tren – pe care sunt transportate aproape 300 de maşini – a fost încărcat deja cu destinaţia Flushing, Olanda. Ulterior, acestea vor fi transportate pe vapor către Marea Britanie. Suntem foarte bucuroşi că lansarea noului model se desfăşoară conform planului. Echipa de lansare a lui Ford Puma, echipa Ford Craiova şi furnizorii noştri au făcut o treaba excelenta”, spune preşedintele Ford România, Ian Pearson.
Ford România mai anunţă că pe măsură ce producţia avansează, va continua sa trimită unităţi ale modelului Puma în toate ţările din Uniunea Europeana, pentru a sprijini lansarea comercială care va demara în ianuarie.
Ford a început producţia noului SUV Puma în luna octombrie 2019. Pentru lansarea acestui nou model, compania susţine că a investit 200 de milioane de euro şi a finalizat în acest an procesul de recrutare a aproximativ 1.700 de noi angajaţi: operatori de bază şi personal calificat. Totodată, pentru a răspunde cererii crescute de pe piaţa europeană, Ford a introdus al treilea schimb la fabrica din Craiova. În acest moment, Ford Craiova are aproximativ 6.200 de angajaţi care lucrează în trei şi patru ture atât pentru producţia de vehicule, cât şi pentru cea de motoare.
Pe lângă cele doua SUV-uri, EcoSport şi Puma, Ford produce la Craiova mult-premiatul motor de 1.0 litri EcoBoost în variantele 95 CP, 125 CP, 125 CP mHEV şi 155 CP mHEV.
Cadou special al Ford, de Ziua României
Tesla sunt cele mai mortale masini electrice
Cum să ai grijă de mașina ta pe timp de iarnă
În septembrie, vânzările de mașini hibride au depășit pentru prima dată vânzările de mașini pe benzi...
Cum funcționează un tester de diagnoză auto și de ce este necesar?
BMW, Volkswagen, Mercedes, sfârșitul mitului german: de ce giganții auto sunt în criză în Germania