Ce este un Channel Manager de hotel și cum îl alegi pe cel potrivit

Businessman touching tablet and laptop. Management global structure networking and data exchanges customer connection on workplace. Business technology and digital marketing network concept.

Dacă activezi în industria hotelieră, cel mai probabil știi cât de mult a schimbat mediul virtual regulile jocului. Acum, trebuie să ai un control sporit asupra rezervărilor, a promoțiilor, a tarifelor pe care le practici și a disponibilității, apoi să le actualizezi constant pe diverse platforme în același timp.

A devenit o necesitate să comunici prin intermediul mai multor canale, însă aceste operațiuni pot fi dificil de gestionat, mai ales dacă obiectivul tău este să fii în tendințe și să le oferi clienților servicii adaptate nevoilor lor. În această situație, un Channel Manager îți poate fi de mare ajutor. Află din rândurile de mai jos ce presupune această tehnologie, care sunt principalele sale beneficii și cum îl alegi pe cel potrivit afacerii tale!

Ce este un Channel Manager?

Un Channel Manager este un instrument conceput pentru a te ajuta să gestionezi eficient inventarul online al camerelor, tarifele și datele clienților. Printre operațiunile pe care le poți face prin intermediul unui soft de rezervări online se numără:

  • să primești rezervări de la mai multe platforme într-un singur sistem;
  • să distribui camerele pe toate canalele care te interesează (agenții de turism, diferite site-uri intermediare care furnizează servicii de rezervare online);
  • să editezi prețurile și informațiile camerelor, iar aceste date să apară pe toate platformele de rezervări;
  • să actualizezi disponibilitatea camerelor;
  • să îți promovezi afacerea.
Vezi si:  Este un software de recrutare și evaluarea angajaților esențial în activitatea HR?

Această soluție tehnologică este mult mai productivă în comparație cu monitorizarea tuturor rezervărilor într-o agendă sau într-un tabel simplu pe laptop. Software-ul strânge și procesează automat rezervările online ale clienților, îți permite administrarea mai multor proprietăți și îți oferă posibilitatea să introduci servicii suplimentare sau alte politici de rezervare.

Ce beneficii îți aduce un Channel Manager?

Pe lângă faptul că îți oferă mai multă vizibilitate pe diferite platforme, utilizarea unui soft de rezervări online poate fi avantajos din mai multe puncte de vedere, în funcție de caracteristicile sale:

  • reduci numărul de rezervări efectuate pentru aceeași cameră. În cazul în care ultima cameră disponibilă este rezervată pe un canal, toți ceilalți parteneri afișează aceste informații. Același lucru se întâmplă și dacă o cameră redevine disponibilă;
  • îți oferă posibilitatea să încasezi plățile clienților, în cazul în care software-ul este integrat cu procesatori de plăți;
  • te bucuri de eficiență crescută. Un Channel Manager administrează și actualizează constant informațiile pe diferite site-uri, iar personalul de la recepție are mai mult timp pentru a se ocupa de clienți;
  • poate duce la creșterea ratei de conversie a vizitatorilor unui site în clienți ai hotelului tău;
  • obții o bază de date cu clienți pe care o poți folosi pentru remarketing;
  • eviți problemele de paritate și greșelile de rezervare care pot să apară.
Vezi si:  Companiile fac tot mai multe achiziții din mediul online

Cum alegi cel mai potrivit Channel Manager pentru afacerea ta?

În ziua de astăzi, poți găsi mai multe tehnologii disponibile, însă fiecare proprietate are nevoie de o soluție care să se potrivească strategiei sale. Așadar, iată ce trebuie să cauți la un Channel Manager:

Un număr cât mai mare de canale

Cu cât managerul de canale se poate conecta cu mai mulți parteneri, cu atât poți accesa mai multe piețe pe care îți poți promova ofertele. Dacă îți dorești notorietate crescută, verifică lista de canale online, OTA și GDS.

Asistență permanentă

Suportul și consultanța sunt esențiale pentru fiecare proprietate care utilizează un Channel Manager. Dacă ai o problemă tehnică, furnizorul trebuie să fie receptiv și să te ajute să o rezolvi cât mai repede posibil.

Integrarea modalităților de plată

Nu toate software-urile disponibile pe piață îți oferă posibilitatea să integrezi procesatori de plăți. Pentru a câștiga timp, dar și pentru a te asigura că rezervările făcute sunt reale, asigură-te că poți include o soluție de plată online.

Vezi si:  Uber a înregistrat pierderi de 1,2 miliarde de dolari

Conexiuni bidirecționale

Acestea îți permit stocarea și transmiterea datelor, astfel încât informațiile să fie corect actualizate pe toate canalele pe care ești conectat. De asemena, află dacă software-ul poate fi integrat cu Infor HMS pentru o mai bună gestionare a proprietății.

Pentru a te diferenția pe o piață competitivă, poate fi necesar să investești în diferite tehnologii, printre care și un Channel Manager. Află mai multe despre acest software și descoperă dacă este avantajos pentru businessul tău!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *