Cum să gestionezi stresul și bugetul în timpul pandemiei

image001Odată cu venirea sezonului rece și valului al doilea de coronavirus, crește și nivelul de stres pe care îl experimentăm. De parcă grijile cu privire la propria sănătate și sănătatea celor dragi nu ar fi suficiente, mulți dintre noi resimțim și stresul legal de bani, din cauza creșterii facturilor, a veniturilor reduse sau a incertitudinii locului de muncă.

Stresul ne afectează viața mai mult decât realizăm, poate duce la probleme de sănătate, dar și probleme emoționale.

Ce puteți face pentru a controla stresul în timpul pandemiei?

  • Comunicați cu banca sau creditorul dvs: Ce vă îngrijorează? Aveți credite active sau alte datorii? Acum este cel mai bun moment să intrați în contact cu instituția financiară. Comunicarea deschisă este importantă in fiecare relație, inclusiv cea de creditor – debitor. Este posibil ca instituția financiară să vină cu soluții noi, poate o refinanțare a creditului sau amânarea ratelor. Dacă nu aveți nici-un credit curent, dar considerați accesarea unuia, puteți opta pentru un credit bancar, dar și creditele nebancare oferite de instituții financiare nebancare trebuie luate în considerare. În special dacă aveți nevoie doar de o sumă modestă de bani, pentru o perioadă scurta, un credit IFN poate fi soluția. Ca să vă asigurați că ați obținut un credit nebancar performant, folosiți Moneezy.com. Moneezy este o platformă pentru compararea creditelor, 100% online și ușor de utilizat.
  • Ajustați bugetul conform veniturilor actuale: poate ați avut cheltuieli neprevăzute, sau poate din cauza pandemiei veniturile dvs. au fost reduse, este necesar să ajustați cheltuielile, în special acum când vin și sărbătorile. Dacă aveți deja un buget stabilit, căutați să vedeți care cheltuieli pot fi reduse.
  • Păstrați capul rece și aveți grijă la escrocherii: din păcate și în timpul unui crize globale, sunt mulți escroci care vor să profite de această situație. Aveți grijă ce informații personale împărtășiți atât pe rețele sociale, cât și prin email sau telefon.
  • Comunicați regulat cu familia și prietenii: este recomandat să evităm vizitele în persoană, însă partea pozitivă este vă avem multe opțiuni de a păstra legătura, cum ar fi apeluri telefonice sau video. De asemenea, puteți împărtăși melodii, filme preferate sau rețete descoperite în timpul pandemiei. Aceste interacțiuni vor face minuni asupra stării de spirit și cu siguranță vor reduce și nivelul de stres.
  • Fiți productiv: cu siguranță petreceți mai mult timp în casă în această perioadă, tocmai de aceea este momentul perfect să vă ocupați de acele proiecte începute de mult și neterminate, poate fi vorba de o curățenie generală sau în garderobă, zugravirea unui gard, sau poate proiecte mai mici, cum ar fi aranjarea fotografiilor în album.
  • Încercați să fiți activ: activitatea fizică stimulează eliberarea dopaminei și serotoninei – aceste substanțe chimice joacă un rol foarte important în reglarea stării de spirit. Nu este necesar să mergeți la sală – puteți face mișcare în sufragerie. Pe internet sunt disponibile nenumărate tutoriale, atât de dans cât și de fitness. Dacă nu sunteți pasionat de sport, încercați măcar să faceți o plimbare pe zi – dacă este posibil desigur.
  • Cereți ajutor dacă aveți nevoie de el și nu așteptați până în ultima clipă. Poate fi vorba de ajutorul unui profesionist, dar și a unui prieten sau a unui membru al familiei.

Add a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *