Cumpărături pe platforma WhatsApp

Reţeaua de socializare Facebook Inc a anunţat joi că aplicaţia sa de mesagerie WhatsApp va oferi posibilitatea efectuării de achiziţii de bunuri şi servicii din interiorul aplicaţiei şi va oferi servicii de stocare a mesajelor, în încercarea de a majora veniturile folosind infrastructura de comerţ electronic din cadrul companiei. Facebook a cumpărat WhatsApp în 2014, cu suma de 19 miliarde de dolari.

Magazin online

În urma acestor schimbări, WhatsApp va permite companiilor să-şi vândă produsele în interiorul WhatsApp, prin intermediul Facebook Shops, un magazin online lansat în mai, pentru a oferi posibilitatea efectuării de cumpărături în aplicaţiile Facebook.
De asemenea, WhatsApp va intra în sectorul serviciilor de cloud computing, oferind firmelor care folosesc instrumentele oferite de serviciile de mesaje pentru clienţi capacitatea de a stoca acele mesaje pe serverele Facebook.
Directorul operaţional al WhatsApp, Matt Idema, a afirmat într-un interviu că noile achiziţii vor fi posibile din acest an, în timp ce serviciile de stocare a mesajelor vor fi disponibile în 2021.
WhatsApp va oferi gratuit serviciul de stocare pentru a atrage noi clienţi plătitori care să utilizeze instrumentele companiei, a explicat Idema.
În total, peste 175 de milioane de oameni interacţionează în fiecare zi cu o afacere pe WhatsApp, a adăugat Idema. Acesta a dat asigurări că Facebook nu va folosi mesajele găzduite pe serverele sale în alte scopuri comerciale.

Vezi si:  Premierul Marcel Ciolacu a discutat cu reprezentantii Google despre oportunitatile oferite de Romania

Opinia mea despre facilitarea cumpărăturilor direct prin WhatsApp este una pozitivă, mai ales că am avut deja ocazia să experimentez acest serviciu inovator. Includerea opțiunii de a achiziționa produse și servicii direct din aplicație face ca experiența utilizatorului să fie mult mai fluidă și mai comodă. Totuși, inițial am avut unele rezerve legate de stocarea mesajelor pe serverele Facebook, dar asigurările că acestea nu vor fi utilizate în scopuri comerciale m-au liniștit. Cred că, prin acest pas, WhatsApp nu doar că îmbunătățește interacțiunea cu afacerile, dar deschide și noi orizonturi pentru utilizatori, transformând o aplicație de chat într-un veritabil ecosistem de comerț și comunicare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *