Dacia și-a sporit vânzările în 2019

Vânzările de autoturisme Dacia au înregistrat, în primele 11 luni din acest an, un avans de 9,1% în Europa, iar cota de piaţă a producătorului de automobile a urcat la 3,7%, de la 3,3% în perioada similară din 2018, conform statisticilor Asociaţiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA).
Datele sunt valabile pentru ţările Uniunii Europene (UE) şi cele ale Asociaţiei Europene a Liberului Schimb (EFTA), respectiv Islanda, Liechtenstein, Norvegia şi Elveţia.
Înmatriculările de autoturisme Dacia, în Europa, s-au cifrat la 532.086 de unităţi în primele 11 luni din acest an, în creştere faţă de perioada similară din 2018, când s-au înregistrat 487.908 de vehicule.
Grupurile franceze Renault şi PSA Peugeot Citroen au raportat, în perioada ianuarie – noiembrie 2019, scăderi ale vânzărilor de 0,8%, respectiv 1,2%, în timp ce grupul german Volkswagen AG a înregistrat un avans de 2%.
Livrările companiei americane Ford au scăzut cu 2,9% în primele 11 luni din acest an, în timp ce grupul german Daimler AG a raportat un avans 3,6%.
În noiembrie, livrările de autoturisme Dacia au înregistrat o scădere de 7,2% în Europa, iar cota de piaţă a producătorului de automobile a scăzut la 3,4%, de la 3,9% în perioada similară din 2018.
Totodată, luna trecută, înmatriculările de autoturisme Dacia, în Europa, s-au cifrat la 41.664 de unităţi, în scădere faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut (44.888 de vehicule).
La nivelul lunii noiembrie, cei mai mulţi producători auto au raportat creşteri ale vânzărilor: de 13% în cazul grupului german Volkswagen AG, de 7% pentru grupul german Daimler AG, până la 4,1% la grupul francez Renault, respectiv de 3,4% în cazul companiei americane Ford.
Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.

Vezi si:  Tesla are comenzi in valoare de 80 de miliarde de dolari pentru un vehicul care inca nu exista

În lumina acestor date, este evident că Dacia și-a consolidat poziția pe piața auto europeană, cu o creștere semnificativă a vânzărilor de 9,1% în primele 11 luni ale anului 2019. Cu toate că luna noiembrie a adus o scădere temporară, per ansamblu, parcursul companiei indică o diversificare și adaptabilitate remarcabilă într-un sector competitiv. Această situație subliniază importanța unei strategii flexibile și inovatoare, demonstrând că o abordare proactivă și adaptabilitatea la cerințele pieței pot transforma provocările în oportunități de creștere sustenabilă. Cititorii pot învăța de la Dacia cum să abordeze schimbările din mediul lor profesional cu încredere și să investească în zonele care le pot aduce un avantaj competitiv pe termen lung.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *