Decathlon lanseaza „Decathlon Pulse” pentru a gasi noi „motoare de crestere”

Marca sportiva multi-specializata Decathlon a anuntat lansarea unei filiale, Decathlon Pulse, a carei misiune este de a „explora noi frontiere si de a genera o crestere suplimentara pe termen lung”.

In martie 2024, Decathlon a prezentat o noua identitate de marca. 4 luni mai tarziu, brandul sportiv multi-specializat a anuntat crearea unei filiale detinute in proportie de 100%: Decathlon Pulse. Aceasta filiala va fi „dedicata crearii de noi motoare de crestere pe termen lung, accelerand ambitia Decathlon de a „misca oamenii prin minunile sportului””, explica brandul intr-un comunicat de presa. Scopul este de a „explora noi frontiere si de a genera o crestere suplimentara pe termen lung”, spune Decathlon, pe o piata a sportului si a wellness-ului cu un puternic potential de crestere.

In termeni practici, aceasta entitate independenta din cadrul Grupului va investi in proiecte si companii inovatoare care impartasesc valorile si angajamentul sau. In primul rand, structura va fi responsabila de dezvoltarea si extinderea ideilor si conceptelor cu potential puternic de a crea noi afaceri autonome care vor completa activitatile de baza ale Decathlon si vor consolida propunerea de valoare a Grupului. A doua parghie de dezvoltare pentru Decathlon Pulse este de a investi ca actionar in „companii foarte inovatoare care ar putea schimba ecosistemul sportiv” si de a accelera adoptarea de noi modele de afaceri durabile. In cele din urma, Decathlon Pulse se va stradui sa achizitioneze branduri sportive puternice si comercianti cu amanuntul de articole sportive „care privesc spre viitor si revolutioneaza sectorul cu ideile lor inovatoare si modele de afaceri de pionierat”, spune Decathlon.

Vezi si:  Se scumpesc băuturile spirtoase

Accelerarea parteneriatelor

Incepand cu 2018, Decathlon a investit aproape 400 de milioane de euro in parteneriate: de la startup-uri si intreprinderi mici pana la achizitionarea de participatii majoritare in jucatori pur premium, cum ar fi Alltricks si Bergfreunde. Prin foaia sa de parcurs, Decathlon Pulse isi propune sa accelereze aceasta tendinta.

Franck Vigo, membru al Comitetului Executiv Decathlon de peste 20 de ani (si, de asemenea, membru al Comitetului de Management International Kiabi), a fost numit director general al Decathlon Pulse. Barbara Martin Coppola, Chief Executive Officer al Decathlon, va fi presedintele acestuia, „garantand astfel complementaritatea cu activitatea de baza a marcii”, potrivit marcii. Presedintele Decathlon Pulse explica: „Decathlon Pulse este o entitate distincta si complementara de Decathlon, care impartaseste aceeasi ambitie de a pune omenirea in miscare prin magia sportului. Decathlon Pulse se va dedica gasirii de noi motoare de crestere si inovatii care sa schimbe jocul pe piata sporturilor.”

Sursa: https://www.e-marketing.fr/Thematique/marques-1296/business-case-2253/Breves/Decathlon-lance-Decathlon-Pulse-pour-chercher-de-nouveaux-moteurs-de-461575.htm

Vezi si:  Turismul din Grecia și-a revenit după pandemie

Ultimele stiri din acest domeniu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *