General Motors a decis suspendarea temporara a publicitatii pe Twitter

Constructorul american de automobile este primul care a anuntat ca a luat aceasta decizie a doua zi dupa ce Elon Musk a preluat controlul asupra retelei sociale.

Constructorul american de automobile General Motors (GM) a anuntat vineri 28 octombrie ca a decis sa opreasca temporar plata pentru publicitatea pe Twitter. Devine primul care pune sub semnul intrebarii prezenta sa pe platforma dupa ce Elon Musk a achizitionat reteaua sociala.

Suntem in discutii cu Twitter pentru a intelege directia platformei sub noul sau proprietar a afirmat grupul intr-un comunicat transmis de Agentia France Presse. Deoarece este normal ca acest lucru sa se intample pe o platforma cunoscuta, am luat decizia de a suspenda temporar publicitatea cu plata.

In schimb, GM va continua sa raspunda la cererile clientilor sai pe contul de Twitter oficial. Grupul este un concurent direct al lui Tesla, condusa tot de Elon Musk.

Calmarea celor care publica anunturi

Dincolo de acest aspect, agentiile care publica anunturi evita in general sa fie asociati cu continuturi neconsimtite. Or, noul proprietar Twitter se prezinta drept un aparator ardent al libertatii de expresie. Acesta din urma incearca sa ii calmeze pe toti cei care publica anunturi pe Twitter afirmand joi ca vrea sa permita tuturor opiniilor sa se exprime pe site fara sa faca totusi o platforma “infernala” in care totul este permis.

Vezi si:  Ca freelancer FILTREZI nu CONVINGI clienți

In plus, Henrik Fisker, presedintele start-up-ului EV Fisker INC, a luat decizia de a-si sterge contul de Twitter inca la inceputul acestui an, atunci cand consiliul de administratie Twitter a acceptat oferta facuta de Elon Musk de a cumpara compania pentru o suma colosala de bani. Insa, Fisker INC continua sa foloseasca Twitter, o platforma pe care toate marcile auto importante o folosesc pentru implicarea clientilor dar si pentru strategia de marketing.

Rivian, Stellantis si Alphabet Waymo nu au raspuns inca intrebarii daca urmeaza si ei sa faca acelasi luru ca si GM.

Sursa: https://www.lemonde.fr/pixels/article/2022/10/29/general-motors-suspend-ses-publicites-de-twitter_6147798_4408996.html

Decizia General Motors de a suspenda temporar publicitatea plătită pe Twitter poate părea la început o măsură drastică, dar s-a dovedit a fi o mișcare strategică în contextul incertitudinii provocate de achiziția lui Elon Musk. Această pauză le-a oferit ocazia să reevalueze direcția pe care platforma o va lua sub noua conducere și să își alinieze strategiile de marketing în mod corespunzător. Totuși, menținerea interacțiunii cu clienții pe Twitter arată că GM înțelege importanța canalului digital, adaptându-și abordarea fără să piardă complet contactul cu publicul. Așa cum viața ne învață uneori, este esențial să facem un pas înapoi pentru a reevalua și a răspunde eficient schimbărilor din jurul nostru, păstrând totodată canalele de comunicare deschise și flexibile.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *