Huawei Mobile Services Ecosystem a ajuns la 700 de milioane de utilizatori de dispozitive la nivel mondial, cu o creştere de 32% de la an la an, potrivit unui comunicat al companiei. Numărul dezvoltatorilor Huawei înregistraţi la nivel mondial a ajuns la 1,6 milioane, în creştere cu 76% de la an la an, cu peste 81.000 de aplicaţii inovatoare integrate cu capabilităţi deschise HMS Core. Huawei a anunţat în trecut Programul Shining Star de un miliard de dolari pentru a stimula dezvoltatorii la nivel mondial. Mai mult de 10.000 de aplicaţii inovatoare au beneficiat de acesta până în prezent. Peste 5.000 de dezvoltatori au participat la Huawei Developer Conference 2019. „AppGallery, platforma oficială de distribuţie a aplicaţiilor Huawei, acoperă peste 170 de ţări şi regiuni. Cu această acoperire, sperăm să împărtăşim inovaţia digitală locală cu lumea. Dorim ca fiecare aplicaţie inovatoare dezvoltată de partenerii globali să ajungă la toţi cei 700 de milioane de utilizatori de dispozitive Huawei”, a declarat Zhang Ping’an, preşedintele Serviciului Cloud pentru Consumatori, Huawei Consumer Business Group. În acelaşi timp, aplicaţiile HMS globalizate, cum ar fi Huawei Video, Huawei Music şi Huawei Reader au adus servicii şi conţinut de înaltă calitate consumatorilor din mai multe ţări şi regiuni. În prezent, Huawei Mobile Services a înfiinţat şase centre regionale la nivel mondial. Huawei oferă servicii localizate la nivel mondial prin DIGIX Lab, Huawei Developers şi Huawei Developer Day. În total, AppGallery conţine peste 770 de aplicaţii româneşti şi zeci de mii de aplicaţii internaţionale. Aplicaţia vine cu securitate şi protecţie completă, inclusiv cu verificarea numelui real al dezvoltatorului şi procesul de revizuire în patru paşi pentru operarea securizată a aplicaţiei.
Huawei a ajuns la 700 de milioane de clienți

De ce firmele aleg scaune ergonomice cu suport lombar?
Guvernul american da compania Apple in judecata
Cum să transformi datele de business în informații valoroase pentru compania ta
Zalando cumpara About You. Motivele din spatele unei tranzactii de 1,1 miliarde de euro
InkStar: Cum o afacere de tatuaje și piercinguri a devenit un jucător cheie în piața din București