Instagram a anuntat ca un juriu va alege in curand cei mai buni creatori de continut de pe platforma. Numele ceremoniei: „Instagram Rings”.
Dupa cum explica reteaua sociala Meta, ideea „Rings” (inele in romana) este de a recompensa si promova creatorii de continut care se remarca pe platforma prin creativitatea, asumarea de riscuri si capacitatea lor de a reuni utilizatorii.
„Rings nu inseamna sa onorezi un anumit tip de continut, ci sa onorezi un spirit. O tema pe care o auzim de la creatorii din intreaga lume este entuziasmul si emotia care vin odata cu crearea unui continut si publicarea lui online in intreaga lume”, se arata in comunicatul de presa al Instagram. „Este nevoie de curaj pentru a urmari o idee, a reduce la tacere criticul interior si a crea in ciuda acestui lucru. Acest premiu este destinat creatorilor care nu se multumesc sa participe la cultura, ci o schimba, depasind orice bariera care ii impiedica sa-si realizeze ambitiile”.
In spatele acestui discurs oarecum pompos se afla un juriu format din regizorul Spike Lee, artistul Kaws, patiserul Cédric Grolet, youtuberul MKBHD, designerul Marc Jacobs, jucatoarea de rugby Ilona Maher si Adam Mosseri, CEO al Instagram si Threads. Rolul lor: „sa numeasca creatorii lor preferati si sa voteze pentru cei care, in opinia lor, merita un loc pe lista finala”.
Cei 25 de castigatori vor fi anuntati pe 16 octombrie. Creatorii de continut premiati vor primi un inel de aur, creat de designerul Grace Wales Bonner, si… un cerc auriu in jurul fotografiei lor de profil din aplicatie, pe care il vor putea pastra pana la urmatoarea ceremonie.
Meta vrea sa-si pastreze creatorii de continut si sa nu-i lase sa plece in alta parte. Conform site-ului Techcrunch, recent, compania a redus considerabil programele de remunerare a creatorilor. In 2023, a pus capat bonusurilor acordate creatorilor de Reels, iar la inceputul acestui an a eliminat un program care remunera creatorii pentru reclamele integrate in profilurile lor.
Prin urmare, aceste inele pot fi o modalitate de a le aprecia munca, dar mai ales o modalitate de a le arata ca inca conteaza si ca se afla in centrul strategiei Meta.




