Marile companii sunt inca reticente sa cumpere reclame pe X, fostul Twitter

Brandurile adopta atitudinea„sa vedem ce se va intampla” in privinta cumpararii de spatii publicitare pe platforma lui Elon Musk, dupa rebranduire si schimbarea numelui si a celebrului logo cu pasarea albastra.

Companiile stau in expectativa. Deocamdata.  Nu au plasat sume mari in reclamele de pe platforma de socializare X. Motivul principal este ca, dupa rebranduire, platforma miliardarului Elon Musk a fost criticata de marea majoritate a utilizatorilor. Musk a schimbat celebra pasare albastra stilizata – de unde venea si numele de Twitter – cu un X distopic, in alb negru, care nu e pe placul internautilor.

„Clientii nu inteleg directia catre care se indreapta platforma X si ce caracter va avea in viitor. Unii clienti incearca marea cu degetul, dar, in general, as descrie atitudinea lor drept asteptam si vedem ce se intampla” – a declarat Mark Read, presedintele grupului WPP, cel mai mare din lume in materie de reclame.De asemenea, Read spune ca toata comunitatea de afaceri a fost luata prin surprindere de schimbarea logo-ului. Si in cele mai multe cazuri, in mod neplacut.

Vezi si:  Kylian Mbappe este cel mai bine plătit fotbalist

Noul logo a fost introdus luna trecuta, iar ambitiile lui Musk sunt mari: dincolo de platforma de socializare si schimb de idei, miliardarul vrea ca reteaua sa inglobeze o multime de aplicatii, inclusiv plati.

Dupa ce a cumparat Twitter, anul trecut, cu 44 de miliarde de dolari, Musk a fost criticat de cercurile de stanga pentru ca a permis discutii libere despre subiecte pe care stanga le considera delicate : alegerile din SUA, din 2020, puternic contestate de multi americani, pandemia COVID si vaccinarea in masa si multe alte teme, in general ignorate de presa mare.

Masuri controversate luate de Musk

In ultimele luni, Elon Musk a luat o serie de masuri extrem de controversate, iar unele i-au speriat inclusiv pe cei mai fideli utilizatori Twitter. De exemplu, a decis sa reduca numarul postarilor pe care le poate citi un utilizator – platitorii de abonament avand la dispozitie un numar mai mare de postari.

M.Vasiliu

Chiar dacă propunerea lui Elon Musk de a transforma Twitter într-o platformă multifuncțională este ambițioasă, implementarea unor schimbări bruste fără o comunicare clară și prealabilă cu utilizatorii și partenerii poate genera incertitudine și reticență, așa cum vedem în cazul companiilor mari. Este esențial să învățăm că în afaceri, a menține deschise canalele de comunicare și a gestiona așteptările poate preîntâmpina prăpastia dintre viziune și realitatea pieței. De asemenea, uneori este mai înțelept să îți adaptezi strategia de rebranduire și inovare într-un mod care să nu dezorienteze utilizatorii și partenerii, ci să le alini obiectivelor tale. Într-o eră a schimbărilor rapide, echilibrul dintre inovație și stabilitate este cel care poate asigura succesul pe termen lung.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *