Meta consolideaza WhatsApp Business: apeluri vocale, IA, centralizarea campaniilor…

In cadrul unei conferinte, Meta a dezvaluit mai multe noutati privind WhatsApp Business, printre care si posibilitatea ca marile companii sa utilizeze apelurile vocale.

Dupa introducerea difuzarilor profesionale sau a sugestiilor sponsorizate, WhatsApp continua eforturile de a deveni „platforma indispensabila pentru a face afaceri”. Marti, 1 iulie 2025, cu ocazia conferintei Conversations 2025, Meta a anuntat lansarea de noi functionalitati destinate companiilor in WhatsApp Business, platforma sa utilizata lunar de 200 de milioane de profesionisti.

WhatsApp Business deschide treptat apelurile vocale pentru marile companii

Principala evolutie anuntata marti vizeaza marile companii care utilizeaza versiunea Business. In cateva saptamani, acestea vor putea integra apelurile vocale WhatsApp in serviciul lor de relatii cu clientii, gratie unui acces privilegiat la API, explica TechCrunch. O functionalitate care, pana acum, era rezervata structurilor mici. „Companiile mari vor putea primi un apel de la un client care doreste sa vorbeasca cu un interlocutor in direct sau vor putea apela direct un client dupa ce acesta a solicitat sa fie contactat”, precizeaza Meta intr-o postare pe blog. De asemenea, se preconizeaza ca, in viitor, aceste companii vor putea trimite mesaje vocale clientilor lor si chiar vor putea utiliza functionalitatea de apel video.

Vezi si:  Twitter – noutati pentru anul 2019

Adaugarea optiunilor vocale si de apel la platforma WhatsApp Business va ajuta utilizatorii sa comunice in modul care le convine cel mai bine si va deschide calea catre un suport vocal asistat de IA in viitor, se lauda Meta.

IA va ocupa, de asemenea, un loc mai important in WhatsApp Business. Pentru a ajuta companiile sa faca fata „afluxului de discutii”, Meta lucreaza la o „Business AI” capabila sa recomande produse in mod personalizat sau sa faciliteze vanzarile „pe orice site comercial”, explica firma californiana. Aceasta „IA profesionala” va putea, de asemenea, sa raspunda la intrebarile consumatorilor si sa le transmita informatii de urmarire direct pe WhatsApp. Functionalitatea este testata in prezent in Mexic, inainte de o eventuala implementare mai larga.

Campaniile WhatsApp vor putea fi gestionate din Meta Ads Manager

In paralel, si din motive de simplificare, Meta indica faptul ca campaniile WhatsApp vor putea fi gestionate de acum inainte din Meta Ads Manager, la fel ca cele difuzate pe Instagram sau Facebook. „De acum inainte, companiile de toate dimensiunile pot utiliza aceleasi creatii, procese de configurare si bugete dintr-un singur loc”, se poate citi. Acestea vor putea sa-si importe lista de contacte, sa-si creeze manual campaniile sau sa se bazeze pe suita de instrumente Advantage+. „Sistemele noastre de IA vor optimiza apoi bugetele intre diferitele plasari pentru a maximiza performantele”, completeaza Meta.

Vezi si:  Cum si de ce sa creezi o reclama carusel pe Linkedin?

In cele din urma, companiile care doresc sa difuzeze carduri sponsorizate in statusurile WhatsApp vor putea face acest lucru si din aceeasi interfata, odata ce functionalitatea va fi disponibila la nivel global.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *