Sub soarele arzator, mii si mii de rosii « defileaza » pe benzi inainte de a deveni pulpa sau concentrat. Regele italian al rosiei procesate, Mutti, vrea sa fie exemplar cu producatorii sai in ceea ce priveste calitatea, intr-un sector foarte critic.
In uzina sa din Parma, in partea de nord, camioanele sosesc de la maximum 100 de km. Chiar inainte de descarcare, un esantilon de 15 kg este supus unui test de 15 criterii. Daca nu este in conformitate cu aceste criterii, incarcatura este refuzata.
Compania Mutti plateste mai mult agricultorilor, cerand in schimb, o calitate net superioara, explica Francisco Mutti care este la a patra generatie la conducerea companiei, creata acum 120 de ani.
Nascuta intr-un bazin al rosiillor, marca cu 2 lei este un « success story » in stil italian. Companiei Mutti i se datoreaza primul tub de concentrat de rosii din anul 1951. Apoi prima pulpa din rosii din conserva in anul 1971.
Atunci cand Francisco Mutti i s-a succedat tatalui sau la conducerea companiei in anul 1994, firma avea doar 25- 30 de salariati si o cifra de afaceri de in jur de 10 milioane de euro.
Succesul a fost mai apoi unul colosal. Anul trecut, compania, care are acum in jur de 500 de angajati, la care se adauga in jur de 1200 de sezonieri pe timp de vara are vanzari in jur de 308 milioane de euro.
Mutti este lider in Italia cu 29,4 % din piata si este in crestere mereu cu 16,7% pe an. Rosiile de calitate ajung pe mesele din intreaga lume iar conducatorul sau pune in tot ceea ce face pe langa multa pasiune si foarte multa inovatie. Te poti bucura de un gust desavarsit, de produse in nuante de rosu intens, dulci, parfumate, pentru a crea cele mai delicioase retete.