Noul lider al Hugo Boss vrea să dubleze vânzările

Noul director general al casei de modă Hugo Boss, Daniel Grieder şi-a fixat miercuri o ţintă ambiţioasă privind dublarea vânzărilor şi îmbunătăţirea marjelor de profit, transmite Reuters.

Sub conducerea lui Grieder, casa de modă germană vrea să îşi dubleze vânzările până la patru miliarde de euro, comparativ cu două miliarde de euro la cât a scăzut în 2020, şi să readucă marja de profit operaţional la 12% din vânzări până în 2025, acelaşi nivel la care a fost în 2019, înainte de pandemie.

Elveţianul Daniel Grieder, fost director la Tommy Hilfiger, a subliniat că ambiţia sa este să facă din Hugo Boss una dintre primele 100 de mărci globale prin cheltuirea a peste 100 de milioane de euro pentru marketing, începând de acum şi până în 2025.

Atunci când Grieder era responsabil de Tommy Hilfiger, marca americană creştea mai rapid decât Hugo Boss, afişând vânzări de 6,9 miliarde dolari în 2020, cu mult peste rivalul german. Grieder a pus un accent deosebit de creşterea vânzărilor online la Tommy Hilfiger.

Vezi si:  Cea mai mare companie olandeză amenință că pleacă din Olanda

O creștere de 10 procente

Hugo Boss, o firmă renumită pentru costumele sale pentru bărbaţi, vrea ca segmentul ecommerce să fie responsabil pentru 25-20% din vânzările sale în 2025, faţă de aproximativ 16% în prezent. De asemenea, firma germană vrea să modernizeze aproximativ 80% din magazinele sale, un program care va costa aproximativ 500 de milioane de euro până în 2025.

„Există o oportunitate uriaşă pentru premium fashion”, a precizat Daniel Grieder, adăugând că populaţia cu venituri mari ar urma să se dubleze în următorii ani. De asemenea, Grieder a vorbit de posibilitatea ca Hugo Boss să intre pe noi segmente de produse inclusiv make-up, articole confortabile, lenjerie, jeans şi chiar băuturi.

Deşi vânzările de articole casual continuă să accelereze, pe măsură ce munca de acasă permite o îmbrăcăminte mai relaxată, Hugo Boss susţine că se vede şi o revenire a vânzărilor de îmbrăcăminte formală astfel că vânzările Hugo Boss în Europa sunt la doar 4% sub nivelul înregistrat în 2019 iar în cele două Americi la 5% sub nivelul din 2019. În paralel, Hugo Boss a informat că 20% din reţeaua globală de magazine a companiei a rămas închisă în al doilea trimestru al acestui an, însă vânzările online au crescut cu 27%.

Vezi si:  Renault ia un credit de 5 miliarde de euro, garantat de statul francez

Daniel Grieder a demonstrat o dată, la Tommy Hilfiger, că poate să ponteze succesul pe piața de fashion cu strategii de marketing curajoase și o abordare orientată către dezvoltarea digitalului. Acum, având în vedere experiența sa anterioară și focusul asupra diversificării și modernizării, este plauzibil ca Hugo Boss să-și atingă țintele ambițioase. Investiția în ecommerce și magazinele fizice arată o înțelegere profundă a pieței contemporane și a nevoilor consumatorilor, conturând un viitor promițător pentru brand-ul german. Această poveste ne amintește că integrarea inovației și adaptabilitatea sunt cheia succesului în orice domeniu, iar viziunea îndrăzneață poate transforma potențialul în realitate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *