Noul lider al Hugo Boss vrea să dubleze vânzările

Noul director general al casei de modă Hugo Boss, Daniel Grieder şi-a fixat miercuri o ţintă ambiţioasă privind dublarea vânzărilor şi îmbunătăţirea marjelor de profit, transmite Reuters.

Sub conducerea lui Grieder, casa de modă germană vrea să îşi dubleze vânzările până la patru miliarde de euro, comparativ cu două miliarde de euro la cât a scăzut în 2020, şi să readucă marja de profit operaţional la 12% din vânzări până în 2025, acelaşi nivel la care a fost în 2019, înainte de pandemie.

Elveţianul Daniel Grieder, fost director la Tommy Hilfiger, a subliniat că ambiţia sa este să facă din Hugo Boss una dintre primele 100 de mărci globale prin cheltuirea a peste 100 de milioane de euro pentru marketing, începând de acum şi până în 2025.

Atunci când Grieder era responsabil de Tommy Hilfiger, marca americană creştea mai rapid decât Hugo Boss, afişând vânzări de 6,9 miliarde dolari în 2020, cu mult peste rivalul german. Grieder a pus un accent deosebit de creşterea vânzărilor online la Tommy Hilfiger.

Vezi si:  Profit de 26% mai mare în 2021 decât în 2020 pentru Coca Cola

O creștere de 10 procente

Hugo Boss, o firmă renumită pentru costumele sale pentru bărbaţi, vrea ca segmentul ecommerce să fie responsabil pentru 25-20% din vânzările sale în 2025, faţă de aproximativ 16% în prezent. De asemenea, firma germană vrea să modernizeze aproximativ 80% din magazinele sale, un program care va costa aproximativ 500 de milioane de euro până în 2025.

„Există o oportunitate uriaşă pentru premium fashion”, a precizat Daniel Grieder, adăugând că populaţia cu venituri mari ar urma să se dubleze în următorii ani. De asemenea, Grieder a vorbit de posibilitatea ca Hugo Boss să intre pe noi segmente de produse inclusiv make-up, articole confortabile, lenjerie, jeans şi chiar băuturi.

Deşi vânzările de articole casual continuă să accelereze, pe măsură ce munca de acasă permite o îmbrăcăminte mai relaxată, Hugo Boss susţine că se vede şi o revenire a vânzărilor de îmbrăcăminte formală astfel că vânzările Hugo Boss în Europa sunt la doar 4% sub nivelul înregistrat în 2019 iar în cele două Americi la 5% sub nivelul din 2019. În paralel, Hugo Boss a informat că 20% din reţeaua globală de magazine a companiei a rămas închisă în al doilea trimestru al acestui an, însă vânzările online au crescut cu 27%.

Vezi si:  Pavajul care alimentează clădirile cu energie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *