Obiceiurile de consum ale romanilor in perioada de pandemie conform Revolut

Revolut este un fintech care a reusit sa atraga pana in prezent numai putin de 1 milion de utilizatori doar la noi in tara. Recent, Revolut a dezvaluit prin intermediul unui raport detaliat care sunt obiceiurile de cheltuire ale consumatorilor de la noi din tara in perioada in care in tara noastra a fost declarata stare de urgenta, din martie pana in 15 mai. Acestea sunt date extrem de importante deoarece reflecta comportamentul de consum al clientilor platfoemi Revolut din perioada 15 martie – 15 mai 2020, comportament pe care il vom detalia in cele ce urmeaza.

Fashion. Chiar daca nu au avut ppsbilitatea de a iesi din casa decat in cazuri urgente, romanii, romancele in special au ramas preocupate de modul in care arata, de modul in care se imbraca implicit. In cele doua luni cat a durat situatia de urgenta de la noi din tara romanii care detin contiuri Revolut au cheltuit numai putin de 1,2 milioane de euro numai pe haine si pe accesorii pe care le-au comandat online.

Vezi si:  Noua bancnota de 20 de lei are chipul Ecaterinei Teodoroiu

Produse de ingrijire personala si cosmetice.  In aceasta perioada s-au inregistrat cresteri semnificative si pe piata produselor cosmetice si de ingrijire personala. O crestere care se explica si datorita faptului ca saloanele de infrumusetare au fost inchise in toata aceasta perioada. Conform raportului Revolut, clientii acestui fintech au cheltuit numai putin de 1,27 de euro entru astfel de tranzactii.

Divertismentul online. Divertismentul online a avut si el parte de o crestere importana in perioada starii de urgenta. Cheltuielile romanilor pentru divertismentul online s-au ridicat la numai putin de 17 milioane de euro in aceasta perioada. Pe primul loc s-au aflat jocurile online, un domeniu care in aceasta perioada a inregistrat cresteri record.

Este fascinant cum, chiar și în momente de restricții, prioritățile românilor reflectă o dorință profundă de a menține un sentiment de normalitate și bunăstare personală. Cheltuielile semnificative pe haine și produse de îngrijire personală subliniază importanța auto-prezentării și a îngrijirii de sine, fie că este vorba de o întâlnire virtuală sau de o simplă plimbare prin casă. În același timp, ascensiunea divertismentului online sugerează nevoia acută de evadare și conectare cu lumea virtuală în momente de izolare, indicând adaptabilitatea și creativitatea oamenilor în a-și găsi surse de plăcere și relaxare. Aceste comportamente ne amintesc de importanța echilibrului în viața de zi cu zi, chiar și în perioade dificile, și de nevoia de a ne îngriji atât de aspectul exterior, cât și de cel emoțional și mental.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *