Compania chineza de telefoane mobile smart vrea sa-si extinda prezenta pe pietele europene. Oppo are in vizor Germania, Romania, Bulgaria si Ucraina.
Alen Wu, presedinte Oppo pentru operatiunile din strainatate, a declarat la congresul Mobile World, de la Barcelona, ca in prezent compania face studii de piata pentru ca, dupa Spania si Marea Britanie, unde a patruns anul trecut, intentioneaza sa se extinda rapid si in restul Europei. Oppo doreste sa se pozitioneze pe segmentul de piata de produse medii spre premium. Majoritatea telefoanelor smart vor costa intre 250 si 600 de euro.
In ultimul trimestru al anului trecut, Oppo era pe locul al patrulea, la nivel global, in privinta vanzarilor de telefoane mobile. Pe piata chineza, se situeaza pe locul al doilea, la vanzari, dupa Huawei.
Wu a precizat ca, la Mobile World, a luat legatura cu retaileri si companii de telefonie mobila din tarile vizate si toti s-au aratat extrem de interesati sa colaboreze cu Oppo.
M.V.
Observând expansiunea Oppo în Europa și intenția sa de a intra pe piața din România, devine evident că această mișcare va aduce concurență benefică și opțiuni mai variate pentru consumatori. Experiența anterioară a companiei, cu succes în Spania și Marea Britanie, sugerează că Oppo are un plan bine pus la punct pentru a aborda piețele noi, concentrându-se pe produsele din segmentul mediu spre premium, ceea ce ar putea remodela preferințele utilizatorilor de smartphone-uri din regiune. În calitate de utilizator care a trăit această tranziție, am observat că prețurile competitive și inovațiile tehnologice oferite de Oppo i-au determinat pe alți producători să îmbunătățească calitatea și oferta serviciilor lor. Astfel, alegerea unui Oppo nu numai că adaugă avantajul tehnologic, dar impulsionează și creșterea generală a pieței, oferind un câștig de care pot beneficia toți utilizatorii.