Reduceri 2022- cateva sfaturi de marketing pentru mai multe vanzari

Perioada de reduceri este o oportunitate de a vinde stocuri vechi, de a face loc unor noi colectii, dar si de a te face cunoscut potentialilor noi clienti. Se apropie perioade reducerilor si nu stii de unde sa incepi? Iata cateva dintre cele mai bune practici pentru comunicarea online.

1. Pregateste site-ul Web.

Chiar daca vinzi produsele/serviciile intr-un magazin fizic, unul dintre primele lucruri pe care trebuie sa le faci este sa pregatesti site-ul pentru vanzari. Deja inainte de criza Coronavirus, majoritatea europenilor si-au identificat viitoarele achizitii pe net sau si-au facut achizitiile direct online. Datorita izolarii, aceasta tendinta s-a accentuat si mai mult. Cand ajung pe site-ul tau, vizitatorii tai trebuie sa inteleaga instantaneu ca lansezi vanzari si ca promotiile tale sunt atractive.

Ai nevoie de imagini attractive la locul potrivit

Pregateste mai multe formate vizuale atractive pentru comunicarea ta online. Vei avea nevoie de ele pe site, dar nu numai…

In mod ideal, vei avea nevoie de un banner pentru pagina de start a site-ului tau si a e-shop-ului tau, dar si de alte formate, mai mici, pentru toate paginile site-ului tau, inclusiv cele care prezinta produse care nu sunt la vanzare. Acest lucru va permite vizitatorilor sa fie informati despre vanzarile curente, indiferent de pagina pe care o consulta.

Vezi si:  Tipuri de aparate de sudură și cum se folosesc

2. Foloseste-te de retelele sociale pentru a face publicitate reducerilor

In timpul vanzarilor, retelele sociale sunt un canal de comunicare excelent pentru:
-A mentine relatia cu clientii tai: anuntand inceputul vanzarilor, vei da un impuls vanzarilor, pastrand in acelasi timp clientii existenti.
-A ajunge la un nou public si atrage noi vizitatori pe site.

Idei pentru a comunica pe retelele de socializare in timpul vanzarilor:

– Poti crea un eveniment public pentru clienti pe Facebook. O data de inceput, o data de incheiere, o imagine atractiva si un text mic atragator. Nu este nevoie de mult pentru a crea un eveniment pe Facebook.

Acest truc are diverse avantaje:
-poti crea o intalnire cu clientii.
– poti difuza informatii utile despre vanzari si evidentia caracterul efemer al acestui eveniment.

Pe masura ce inceperea vanzarilor se apropie, puteti trimite un memento persoanelor care au indicat „interesat” sau „participant”.
– poti organiza si un concurs pe retelele sociale.

3. Te poti folosi si de e-mailuri si campanii prin SMS.
Ai o baza de date care include adresele de e-mail si numerele de telefon ale clientilor? Nu ezita sa o folosesti pentru a trimite e-mailuri si /sau SMS-uri clientilor, dar nu uita sa respecti celebrele reguli RGPD (GDPR).
Campaniile de SMS sunt mai putin raspandite decat e-mailurile. Atunci cand sunt folosite cu moderatie, pot fi mult mai eficiente decat trimiterea prin e-mail.

Vezi si:  2020, anul telemuncii…si al cyberatacurilor

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *