Schimbare la vârful companiei Ford

Jim Farley, directorul general responsabil cu operaţiunile auto de la Ford, va conduce producătorul auto american de la 1 octombrie, când se va pensiona actualul director general, Jim Hackett. Compania s-a confruntat cu dificultăţi în ultimii ani şi este în mijlocul unui plan de restructurare de 11 miliarde de dolari, care implică şi lansarea a 12 modele de automobile electrice şi hibride, până în 2022. În funcţia de director general responsabil cu operaţiunile auto, Jim Farley, în vârstă de 58 de ani, a condus operaţiunile companiei pe pieţele globale şi dezvoltarea produselor. El a fost responsabil cu revizuirea camionetei F-150, cu noul SUV Broncoşi cu SUV-ul electric Mustang Mach-E. Farley a fost angajat de la Toyota în 2007 de directorul Ford din acea perioadă, Alan Mulally, pentru a conduce operaţiunile de marketing ale producătorului auto american. Hackett, în vârstă de 65 de ani, care a condus transformarea companiei din 2017, va rămâne consilier al lui Farley până în martie 2021. Preşedintele producătorului auto american, Bill Ford, strănepotul celui care a înfiinţat compania, Henry Ford, l-a lăudat pe Hackett pentru eforturile de modernizare şi reducere a birocraţiei. După anunţarea schimbării conducerii, acţiunile Ford au urcat cu 2%, la 6,84 dolari, în predeschiderea şedinţei de tranzacţionare a Bursei de la New York. Săptămâna trecută, Ford a anunţat că se aşteaptă să raporteze pierderi anuale în 2020, dar dispune de ample lichidităţi pentru a se descurca în acest an, chiar dacă cererea pe plan global va scădea şi mai mult sau dacă pandemia de coronavirus (COVID-19) va duce la mai multe închideri ale fabricilor. Anunţul Ford vine după ce compania a raportat profit trimestrial, datorită investiţiei Volkswagen AG, care a compensat pierderile cauzate de efectele pandemiei. Luna trecută, Volkswagen a finalizat investiţia de 2,6 miliarde de dolari la Argo, divizia Ford pentru servicii de mobilitate şi conducere autonomă, care este acum controlată în comun de alianţa celor doi producători auto. Argo este evaluat acum la 7,5 miliarde de dolari. Ford se aşteaptă acum la un profit înainte de taxe între 500 de milioane şi 1,5 miliarde de dolari în trimestrul trei şi la pierderi în trimestrul patru.

Vezi si:  ATV CFMOTO CForce 850 XC EPS – cele mai importante caracteristici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *