Social Media: care sunt tendintele pentru 2023?

Un subiect important inca de la inceput de an, tendintele viitoare se impun ca niste faruri pe calea strategiei de marketing. Deci, care sunt noutatile pentru social media in 2023?

TikTok continua sa creasca in popularitate

Daca 2022 a fost cu siguranta un an bun pentru reteaua de socializare TikTok, 2023 ar trebui sa continue pe aceeasi linie, numarul de advertiseri fiind de asemenea in crestere. Axata in special pe realitatea augmentata si realitatea virtuala, platforma profita in continuare de slabiciunile concurentilor sai.

In plus, TikTok face, de asemenea, schimbari pozitive in oferta sa de servicii, atragand tot mai multi agenti de publicitate in cautare de vizibilitate. Astfel, in 2023, platforma ar trebui sa beneficieze de bugete de publicitate alocate in mod istoric concurentilor sai. The Wall Street Journal estimeaza, de exemplu, ca Meta va pierde 10 miliarde de dolari in favoarea TikTok. Aceasta tendinta este urmata si de utilizatori, deoarece numarul de abonati continua sa creasca si ar trebui sa depaseasca 800 de milioane pana in 2023.

Clipurile verticale in format scurt in continuare in tendinte

Confruntate cu concurenta din China, multe platforme favorizeaza acum formatele scurte, care sunt populare in randul utilizatorilor. Astfel, in 2023, Reel, YouTube Shorts sau videoclipurile de pe Twitter vor castiga teren si se vor impune in feed-urile noastre sociale.
Usor de produs, rapid de vizionat, ieftin si cu un reach organic mare, videoclipurile de mai putin de 15 secunde sunt o necesitate in ceea ce priveste continutul social, deoarece sunt foarte atractive pentru utilizatori.

In orice caz, tineti cont de faptul ca spatiul alocat pe o platforma este relativ volatil si multiplicati publicatiile pentru a va extinde vizibilitatea pe diferite platforme. Instagram, Facebook, YouTube, TikTok, in 2023, se remarca si ofera continut adaptat fiecarui public.

Marketingul va fi viral sau nu va fi deloc

Nu este nimic nou aici, cu exceptia faptului ca tendinta probabil va continua. Clientii sunt acum obisnuiti sa cumpere online si prefera interactiunile cele mai directe posibile. Marcile vor trebui sa isi consolideze abordarea conversationala, iar pentru aceasta, retelele sociale raman parghii excelente.

Prin marketingul viral, utilizatorii tai pleaca cu o amintire, o interactiune memorabila, care cantareste greu in capitalul de notorietate. Mai mult ca oricand, masurile de engagement vor fi analizate cu atentie: like-urile, share-urile, comentariile vor permite masurarea angajamentului obtinut de marca in urma unei actiuni virale.

Sursa: https://blog.jvweb.fr/social-media-quelles-tendances-pour-2023/

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *