Universul publicitatii nu inceteaza sa evolueze la scara larga in special odata cu aparitia si dezvoltarea noilor tehnologii. Schimbarea din punct de vedere comportamental a consumatorilor si internautilor ramane primul factor care influenteaza evolutia strategiei marketing. Astfel, exista o serie de tendinte marketing de privilegiat in acest an 2019 pentru a fi mai aproape de clientela.
Personalizarea si dinamizarea continutului. Cu obiectivul de a propune oferte unor clienti specifici, Account Bases Marketing sau ABM ramane cea mai potrivita strategie de marketing. Facand deja o impresie pozitiva in 2018, AMB este de privilegiat si in acest an. Este vorba despre o tehnica care foloseste un continut dinamic pentru a plasa consumatorii in inima unei experiente unice. E-mail-ul este cel mai adaptat suport pentru cei care decid sa ofere un continut personalizat. Afisele sunt in egala masura in tendinte in 2019.
Instagram, o solutie pentru social media. In timp ce Facebook trece printr-o scadere drastica a numarului de utilizatori, Instagram are din ce in ce mai multi utilizatori. In realitate, Instagram a devenit o unealta de comunicare privilegiata de marcile in cautare de marketing social.
Opteaza pentru chatbots. Existand de cativa ani deja, chatbots-urile se transforma in veritabile unelte care genereaza leads si se definesc drept un stalp de sprijin al marketingului conversational. Chatbots-urile au capacitatea de a veni cu raspunsuri precise si rapide totodatapentru consumatori. Drept urmare, sunt cele mai potrivite pentru a pune la punct un serviciu clienti abordabil si eficient.
Indrazneste sa fii creativ pentru a obtine succes. Urmarirea tendintelor publicitare reprezinta o modalitate excelenta de a fi la zi in cadrul strategiei marketing. Aceasta tehnica trebuie sa fie insotita de o doza buna de creativitate, oricare ar fi domeniul. Cei care creeaza afise de exemplu trebuie sa atraga atentia si au inteles deja acest principiu, incepand sa dea dovada de indrazneala pentru a-si atinge tinta.