Tesla anunta vanzari record

Tesla Inc a anuntat un numar record de livrari de vehicule in cel de al doilea trimestru al anului, dand peste cap toate previziunile anterioare ale pietei.

Unul dintre factorii care au jucat un rol important este sistemul de reduceri si stimulente practicat de firma condusa de Elon Musk. Astfel, Tesla a vandut peste 466.000 de vehicule in lunie aprilile, mai si iunie, 2023.

Analistii de pe Wall Street estimau un numar de  445.000 de vehicule Tesla livrate. Este o crestere semnificativa fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand Tesla a livrat 254.695 de unitati.

In pofida concurentei locale, Tesla va avea vanzari record in China

Se estimeaza ca Tesla va avea din nou vanzari record in China, cea de a doua mare piata a sa, dupa America de Nord. Asta desi, pe piata chineza, are un concurent redutabil, firma locala BYD.

De asemenea, Tesla a obtinut o serie de succese in domeniul incarcarilor rapide de vehicule electrice.             Ford Motor si General Motors, precum si fabricantii de echipamente de incarcare rapida au fost de acord sa adopte NACS, North American Charging Standard. NACS este Standardul de incarcare nord-american, cunoscut anterior sub numele de conector de incarcare Tesla. Sistemul de conectori de incarcare pentru vehicule electrice e dezvoltat si deținut de Tesla Inc.

Vezi si:  O nouă amânare pentru metroul din Drumul Taberei. Când va fi gata

Reduceri substantiale

Un rol important in numarul record de vanzari din aprilie, mai, iunie l-au jucat reducerile. La vehiculele aflate pe stoc s-au practicat discounturi de 1.600 pana la 7.500 de dolari. De asemenea, la unele modele Tesla a acceptat schema de finantare pusa la punct de guvernul american pentru a-i ajuta pe cumparatori. Unii experti in piata auto au calificat reducerile masive si discounturile decise de Tesla “un joc de poker”. Insa Elon Musk le-a dovedit ca s-au inselat.

In total, comparativ cu anul trecut, productia a crescut cu 85,5 la suta, a precizat Tesla.

M.Vasiliu

Observând creșterea spectaculoasă a vânzărilor Tesla într-o piață auto complexă și competitivă, se poate spune că abordarea îndrăzneață a lui Elon Musk a redesenat așteptările industriei pentru ceea ce poate fi considerat succesul de azi. Folosirea unor strategii agresive de reduceri și stimulente nu doar că a subminat scepticismul analiștilor, dar a și creat un precedent pentru alte companii care caută să-și depășească limitele și să se reinventeze în fața provocărilor. Așadar, în viața de zi cu zi, acest exemplu de inovare strategică ne îndeamnă să fim deschiși la soluții neconvenționale și să privim obstacolele nu ca pe niște bariere, ci ca pe oportunități pentru progres și succes. Este o lecție despre cum ambiția și viziunea pot schimba regulile jocului și pot redefini standardele într-o industrie aparent saturată.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *