TikTok a ajuns la un miliard de utilizatori

Populara aplicaţie video TikTok a anunţat luni că a ajuns la un miliard de utilizatori activi lunari în întreaga lume pe parcursul verii, o creştere cu 45% comparativ cu luna iulie a anului trecut.

Comparativ, Facebook a raportat 2,9 miliarde de utilizatori activi lunari la finele primului semestru, potrivit celui mai recent raport trimestrial al reţelei sociale.

TikTok a înregistrat o creştere explozivă a numărului de utilizatori la nivel mondial în ultimii ani, în pofida faptului că a intrat în vizorul autorităţilor de reglementare din SUA şi alte regiuni. SUA, Europa, Brazilia şi Asia de Sud-Est sunt cele mai mari pieţe pentru TikTok, a precizat compania.

Anterior, TikTok a anunţat că a ajuns la 55 de milioane de utilizatori activi lunari la nivel mondial în ianuarie 2018. Acest număr a crescut la 271 milioane în luna decembrie 2018, la 508 milioane în luna decembrie 2019 şi la 689 milioane în luna iulie 2021. De asemenea, în luna august a anului trecut TikTok a anunţat că a depăşit pragul de două miliarde de descărcări la nivel global.

Vezi si:  Subventii chinezesti: Comisia Europeana lanseaza o investigatie privind producatorii de eoliene

Deţinută de compania chineză chineză ByteDance, TikTok a devenit cea mai descărcată aplicaţie mobilă din lume în 2020, devansând Facebook şi aplicaţiile sale de mesagerie, semn că pandemia de coronavirus a extins popularitatea platformei de clipuri dincolo de publicul său iniţial, adolescenţii.

Anul pandemic 2020 a accelerat evoluţia locurilor de muncă digitale, iar primele locuri din Top 10 profesii ale viitorului anunţate de World Economic Forum nu seamănă cu nimic din standardul ocupaţional obişnuit, susţin specialiştii Asociaţiei INACO – Iniţiativa pentru Competitivitate, care anunţă lansarea ediţiei a IV-a a Ghidului Meseriilor Viitorului – Oportunităţile pieţei muncii în lumea de mâine.

 

Observând ascensiunea fulminantă a TikTok-ului, devine evident că această platformă a reușit să redefinească modurile în care consumăm și creăm conținut digital, oferind oricui oportunitatea de a deveni creator de conținut. Această dinamică nu doar că a democratizat procesul creativ, dar a și contribuit la apariția unor noi tipuri de cariere, promovând meserii ale viitorului care, odată cu pandemia, au devenit tot mai importante. În consecință, putem trage lecția că adaptabilitatea și flexibilitatea sunt esențiale în era digitală actuală, iar capacitatea de a integra noile tehnologii în viața noastră profesională devine nu doar un avantaj, ci o necesitate. Așadar, să îmbrățișăm schimbarea și să folosim aceste platforme inovative nu doar pentru divertisment, ci și ca pe o trambulină către dezvoltarea personală și profesională.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *