Trenduri de Inteligenta Artificiala pentru afaceri in 2019

Inteligenta Artificiala (IA) a deschis usi catre nenumarate posibilitati, pentru afacerile globale. Cu integrarea Inteligentei Artificiale in afaceri, in economie globala este de asteptat sa creasca exponential in anii urmatori. Cu toate ca introducerea IA in strategiile afacerilor este considerata o idee revolutionara, majoritatea afacerilor nu au gasit inca modalitatea ideala de a genera atata valoare.
Iar asta ne aduce in minte mai multe intrebari. Cum educam angajatii in legatura cu IA? Care este cea mai ideala strategie IA pentru afacerea ta? Vor exista noi amenintari de securitate cibernetica? Raspunsul este diferit in functie de fiecare companie.
Masoara operatiunile IA. Primul si cel mai important pas pentru afaceri este sa masoare operatiunile lor IA, pentru a ajuta muncitorii din oricare functie, in inteligenta progresiva. Modelele IA, au puterea de a imbunatati procese existente. Frumusetea algoritmelor IA, este ca acelasi algoritm poate rezolva mai multe probleme.
IA poate interpreta date si sa le transforme in informatii utile. Pentru a face un avantaj din aceasta trasatura, trebuie in primul rand sa categorizam corect datele. Identificarea, standardizarea si categorizarea datelor este extrem de importanta pentru ca IA sa poata identifica modele si sa le foloseasca sa creeze intuitii utile despre viitor.
Asistentele vocale cum e Siri, Cortana si Alexa sunt folosite de ceva vreme. In ultimii ani optimizarea asistentei vocale cu IA a deschis multe usi pentru afaceri in orice industrie si sector. Afacerile folosesc extensiv IA pentru a recunoaste comenzile vocale pentru produsele lor. Aceste IA nu recunosc doar intentia utilizatorilor, dar asigura optiuni relevante, bazate pe starea curenta a aparatului.
Impactul major al IA in ceea ce priveste economia globala este asteptata din partea consumatorilor. Cu tehnologia IA, afacerile pot crea si lansa servicii si produse personalizate si orientate spre date. Interpretarea datelor consumatorilor si repetarea modelelor folosind IA ofera posibilitatea de a ajuta afacerile ca acestea sa creeze strategii si prognoze cu ajutorul careia pot face produse de calitate inalta, create pentru audienta.

Vezi si:  Importanta traducerii in marketingul digital

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *