Twitter ar fi incercat sa cumpere Clubhouse pentru suma de 4 miliarde de dolari

Clubhouse da peste cap universul retelelor sociale de mai multe saptamani prin live chat audio si storytelling. Toti actorii din acest sector vor sa produca copii dupa acelasi model insa deja ar fi existat o importanta tentativa de achizitionare din partea Twitter pentru suma de 4 miliarde de dolari. O oferta pe care start-up-ul a refuzat-o, preferand sa mizeze pe o strangere de fonduri.

Twitter a purtat negocieri pentru achizitionarea Clubhouse timp de mai multe luni inainte ca aceste negocieri sa esueze conform informatiilor oferite de Bloomberg pe data de 7 aprilie. Compania lui Jack Dorsey precizeaza ca prefera sa mizeze pe strangerea de fonduri, vizand o valorizare echivalenta cu suma de 4 miliarde de dolari. Nicio informatie cu privire la aceste discutii nu a fost confirmata pana in prezent.

Clubhouse: o platforma in plina expansiune

Aplicatia Clubhouse, lansata in urma cu un an permite utilizatorilor sa participe sau sa creeze conferinte audio online pe principiul “camerelor” pe care toata lumea le poate accesa atunci cand isi doreste. Inscrierea functioneaza pe baza de invitatie: fiecare persoana inscrisa poate invita alte doua persoane sa se alature aplicatiei.

Vezi si:  Cateva semne care arata ca iti afisezi prea mult viata pe Facebook

Clubhouse a devenit extrem de populara la inceputul anului 2021 dua ce nume mari precum Mark Zuckerberg sau Elon Musk ar fi organizat astfel de camere, acesta din urma l-a invitat chiar si pe Vladimir Putin la o dezbatere impreuna cu el. Clubhouse numara in luna februarie a acestui an 8 milioane de descarcari pe App Store si 13 milioane la sfarsitul lunii martie.

Concurenta este nemiloasa

Slack, Facebook, Twitter (cu Twitter Spaces) au declarat ca lucreaza la optiuni similare pentru platformele lor. Drept urmare, concurenta este nemiloasa pentru Clubhouse tinand cont de pozitia acestora pe piata. Ramane de vazut daca Clubhouse va reusi sa depaseasca principalii actori de pe piata.

Add a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *