Compania Uber a anunţat o creștere a pierderilor în trimestrul al treilea din cauza a creşterii costurilor. În urma acestui anunţ a avut loc o scădere de 6,7% a cotaţiei acţiunilor Uber după închiderea burselor de pe Wall Street.
În iulie-septembrie 2019, cifra de afaceri a Uber a crescut cu aproape 30% până la 3,81 miliarde dolari. Pierderile nete însă au crescut şi ele până la 1,16 miliarde dolari, de la 986 milioane dolari în perioada similară a anului trecut, în condiţiile în care costurile s-au majorat cu 33% până la 4,92 miliarde dolari.
„Suntem încă departe de profit în activitatea noastră de transport de persoane. Strategia noastră este simplă: să investim masiv în următoarele 18 luni pe pieţele unde avem încredere în capacitatea noastră de a deveni sau rămâne numărul unu sau doi”, a declarat directorul general de la Uber, Dara Khosrowshahi, care a dat asigurări că firma va deveni profitabilă până la finele lui 2021.
Compania a precizat că numărul său lunar de utilizatori activi pe platforma sa a ajuns la 103 milioane la nivel mondial în trimestrul al treilea, de la 82 milioane în perioada similară a anului trecut.
Uber a înregistrat pierderi de 1,2 miliarde de dolari

Ce înseamnă audit intern și cum ajută orice companie
De ce firmele aleg scaune ergonomice cu suport lombar?
Guvernul american da compania Apple in judecata
Cum să transformi datele de business în informații valoroase pentru compania ta
Zalando cumpara About You. Motivele din spatele unei tranzactii de 1,1 miliarde de euro