Magazinul online eMag a realizat vânzări de peste 115 milioane de lei, în numai 30 de minute de la startul Black Friday, care a început la ora 6:55.
La ora respectivă, pe platforma online erau peste 220.000 de oameni, care au plasat mai mult de 100.000 de comenzi, în primele 10 minute.
Cele mai multe comenzi la mia de locuitori au venit din: Bucureşti, Cluj-Napoca, Sibiu, Iaşi şi Slatina. Pe lista produselor tranzacţionate s-a aflat şi un Volvo XC 90 de 59.000 de euro, comandat în primele minute.
De asemenea, 25.000 de produse au fost comandate cu livrare în puncte de ridicare easybox. Plata cu cardul are o pondere de 39% din totalul comenzilor.
Potrivit datelor publicate vineri de retailer, pentru această zi sunt disponibile peste 3,5 milioane de produse cu reduceri mari, iar oferta se va suplimenta de-a lungul întregii zile.
Este impresionant cum tehnologia și comerțul online au transformat complet experiența de shopping tradițională, iar Black Friday la eMag oferă un exemplu concret al agitației cumpărăturilor digitale. Observând vânzările amețitoare și interesul masiv al consumatorilor, ne putem întreba asupra motivelor acestei frenezii – este vorba despre reala nevoie sau doar un impuls generat de reduceri? În ciuda emoției momentului, este esențial să ne reamintim să cumpărăm responsabil, concentrându-ne pe calitate și utilitate, mai degrabă decât pe cantitate. O astfel de abordare nu doar că va menține echilibrul financiar, dar va contribui și la dezvoltarea unei mentalități mai sustenabile în era consumului excesiv.




