Aceasta este cea de a patra mare companie de telecomunicații de pe piața din România care recurge la scumpiri după ce Guvernul a anunțat OUG 114, așa-zisa Ordonanță a Lăcomiei. Celelalte companii care au crescut tarifele sunt RCS&RDS, Telekom şi UPC.
„În contextul creşterii majorităţii costurilor legate de operaţiunile pentru furnizarea serviciilor de comunicaţii, începând cu 6 mai 2019 preţul pachetului de servicii aferent acestui număr creşte cu 0,92 eur TVA inclus”, se arată într-un mesaj trimis de Vodafone unui abonat. În mesaj, compania de telefonie mobilă susţine că cei care nu sunt de acord cu creșterea tarifului pot denunţa unilateral contractul de servicii în 30 de zile de la primirea notificării, fără plata vreunor penalităţi sau despăgubiri, prin scrisoare cu confirmare de primire trimisă către Vodafone, Strada Barbu Văcărescu 201, Bucureşti 020276.
„Daca ai achiziţionat un telefon în rate, tranşele lunare neplătite aferente acestuia devin scadente la ultima factura emisă”, scrie Vodafone.
Din experiența mea cu aceste majorări de tarife, impactul imediat a fost mai puțin semnificativ decât mă așteptam, având în vedere că se reflecta doar într-o creștere mică, de 0,92 euro. Totuși, această schimbare a fost un bun prilej să analizez și să reevaluez utilizarea abonamentului meu, comparând ofertele disponibile pe piață. În același timp, flexibilitatea pe care Vodafone a oferit-o, permițând denunțarea contractului fără penalități, a dovedit un respect față de client. Recomand abonaților să utilizeze astfel de momente pentru a-și optimiza costurile și a alege cele mai bune soluții pentru nevoile lor.