Rezumat:
Va testa in egala masura o functie audio de tip Clubhouse in urmatoarele saptamani.
Dupa modelul principalelor platforme existente, care au anuntat deja sute de milioane de dolari de plati sub forma unor fonduri pentru creatori, LinkedIn urmeaza tendinta pentru a-si actualiza platforma. Astfel, a anuntat crearea unui fond de 25 de milioane de dolari si noi unelte pentru creatori, noi functionalitati similare Clubhouse.
LinkedIn, o platforma de cautare de joburi devine in curand o plaforma de continut
La fel ca majoritatea retelelor sociale in ziua de azi, LinkedIn urmeaza tendinta si se deschide creatorilor pentru a avea o paltforma de actualitate, reinnoita. Pana in prezent, LinkedIn era cunoscuta drept platforma potrivita pentru toti cei care se afla in cautarea unui loc de munca si ca nu isi prea dorea sa inoveze.
Reteaua sociala isi doreste acum sa favorizeze angajamentul pe platforma sa care cunoaste nivele ridicate de activitate, cu sesiuni in-app in crestere cu 30% in raport cu anul trecut. Vrea sa ofere continuturi mai bogate si axate pe dezvoltarea profesionala. In acest scop, LinkedIn lanseaza unelte noi, de monetizare in special, destinate creatorilor.
Societatea a anuntat ca urmeaza sa investeasca suma de 25 de milioane de dolari in fonduri estimate in special creatorilor, pentru a sustine talentele in-app si sa pastreze cele mai bune voci pe platforma. Dupa acest model, lanseaza Creator Accelerator. Este vorba despre un program de accelerare care va invita 100 de creatori pasionati de conducerea unor conversatii profesionale sa participle la o aventura de 10 saptamani care contine o subventie de 15.000 de dolari.
Sa creezi continut pe LinkedIn inseamna sa creezi oportunitati, pentru tine insuti, pentru voi si pentru ceilalti. Preinscrierile pentru acest program sunt deschise pana pe data de 12 octombie pe pagina https://infusedbylinkedin.splashthat.com/. Pofita si tu, inscrie-te chiar acum.
Dar tu, ai obiceiul sa folosesti platforma LinkedIn? Pentru joburi, sau pentru altceva?