Dupa ID.3…ID.4…in timp ce ID.3 isi va face in curand aparitia pe soselele noastre, Volkswagen dezvaluie deja marile linii ale surorii sale mai mici, ID.4. Un vehicul nou ce va fi lansat anul acesta promite constructorul si se vrea a fi descentul direct al conceptului ID.CROZZ. Este vorba despre primul SUV 100% electric al marcii germane.
Constructorul promite ca a lucrat in special la aerodinamica acestui nou model, un punct extrem de important pentru un vehicul electric. Aerodinamismul exceptional reduce coeficientul de tragere si va prelungi autonomia lui ID.4 care ar putea ajunge la o autonomie de 500 de kilometri in functie de versiune.
La bord, la fel ca alte modele bazate pe platforma MEB, Volkswagen ID.4 isi doreste sa ofere un habitaclu spatios datorita tehnologiei de motorizare electrica compacta. Cockpit-ul in intregime digital al SUV-ului zero emisii functioneaza in principal datorita suprafetelor tactile si comenzilor vocale inteligente si intuitive.
De notat este faptul ca Volkswgen ID.4 va fi lansat initial cu o tractiune spate insa o versiune cu transmisie integrala va veni sa imbogateasca catalogul putin mai tarziu. Ramane de vazut acum cand si mai ales la ce pret va fi lansat primul SUV zero emisii made in Volkswagen.
Obiectiv zero carbon pana in 2050. Pentru Volvswagen, ID.3 si ID.4 reprezinta etape importante in realizarea obiectivului marcii care isi doreste sa devina neutra in carbon pana in anul 2050. O serie de planuri au fost puse deja la cale pentru a se reduce emsiile CO2 ale parcului auto pana in 2050. Volkswagen si-a exprimat deja dorinta de a investi numai putin de un miliard de euro in electrificarea gamei sale de modele.
Grupul propune variante hibride ale numeroase modele din catalog printre care Golf GTE sau Touareg R care va fi in curand dotat cu un bloc hibrid de 462ch.