Ce parere ai despre Formula 1? Un sport in care si tehnologia are locul sau bine stabilit si in care echipele trebuie sa inoveze in mod constant pentru a ramane in cursa. Chiar si cea mai mare firma inoveaza mereu pentru a tine pasul si este mereu pe cale sa testeze o noua functionalitate pentru a-si ameliora monoplace-ul pentru a nu fi ajunsa cumva din urma. Ai inteles acest concept? Inseamna ca ai inteles si ce este lean marketingul. Dar si importanta sa in ceea ce priveste performanta unei firme.
Lean marketing inseamna sa te arati agil intr-un proces continuu de ameliorare. Obiectivul este sa iti adaptezi in mod constant oferta, serviciile si produsele la evolutia pietei. Fiecare campanie sau activitate marketing reprezinta o o ocazie ideala de a se perfectiona in incercarea de a satisface clientii.
Datorita unor experimente si analize se vor putea deci anticipa schimbarile din comportamentul consumatorilor. Obiectivul? Sa treci peste anumite obstacole si sa eliberezi punctele de durere pentru a-ti atinge mai bine obiectivele.
Lean marketing necesita de altfel un anumit simt al creativitatii si o inovatie permanneta.
Un concept centrat pe trei etape. Conceptul de lean marketing este cel care se inscrie intr-un demers stiintific cu experiente care garanteaza stabilitatea si adaptabilitatea produselor tale in fata noilor tendinte. Aceasta strategie se construieste in jurul a trei concepte sau etape- a construi, a masura si a ameliora.
In prima etapa vei crea un continut de calitate adaptat clientilor tai. Acest lucru tine si de un studiu in prealabil al cumparatorilor tai. Apoi vei analiza strategia prin intermediul unor indicatori de performanta. Aceste actiuni te vor ajuta sa vezi care iti sunt greselile si sa inveti din ele. Vei identifica ce functioneaza si ce trebuie sa fie ameliorat in strategia ta. Obiectivul este sa ameliorezi procesul pentru pentru a optimiza si investitia.