Doar 4% dintre marketeri cred ca 5 zile la birou sunt necesare

Cea mai mare parte a respondentilor la un sondaj realizat de Marketing Week sugereaza ca una pana la trei zile la birou sunt suficiente.

Doar 4% dintre specialistii in marketing considera ca ar trebui sa lucreze de la birou cinci zile pe saptamana, potrivit unui sondaj realizat de Marketing Week pe LinkedIn.

Sondajul realizat pe un esantion de 2.827 de persoane arata ca marea majoritate a specialistilor in marketing (68%) considera ca ar trebui sa fie la birou intre una si trei zile pe saptamana. Mai mult de o cincime (22%) ar prefera sa lucreze in intregime de la distanta, in timp ce 7% considera ca patru zile la birou sunt cele mai potrivite.

Sondajul urmeaza rezultatelor sondajului Marketing Week’s 2024 Career & Salary Survey, care arata ca mai mult de jumatate dintre respondenti observa o tendinta de revenire la munca la birou.

Marea majoritate a lucratorilor petrec cel putin o zi pe saptamana lucrand de acasa, trei fiind cel mai frecvent numar de zile la birou (25,2%), urmat rapid de doua (24,3%). Patru zile (9,5%) s-a dovedit a fi cel mai putin frecvent, cu mai multi comercianti care nu lucreaza nicio zi la birou (14,7%) decat cei care lucreaza cinci zile (12,9%).

Vezi si:  Au crescut vânzările la berea la Pet

Participantii la sondajul LinkedIn subliniaza faptul ca echilibrul dintre munca la domiciliu si cea la birou poate permite zile fara intalniri care sa distraga atentia, mentinand in acelasi timp contactul intre echipe. Respondentii subliniaza, de asemenea, faptul ca marketingul este o disciplina vasta si ca nu exista o solutie „unica pentru toti” in ceea ce priveste numarul de zile de birou necesare.

Doar 10,1% dintre specialistii in marketing spun ca firma lor le cere sa fie prezenti la birou cinci zile pe saptamana, in timp ce 17,8% lucreaza pentru organizatii care sunt complet flexibile. Doar 3,1% si-au inchis birourile si au implementat munca la distanta in totalitate.

Marketerii par a fi in general multumiti de soarta lor in aceasta privinta, aproape sapte din zece spunand ca echilibrul functioneaza. Cu toate acestea, aproape un sfert (24%) ar dori sa petreaca mai putine zile la birou, in timp ce 7,2% doresc sa lucreze mai mult de la birou.

Vezi si:  Italia pregătește 6 miliarde de euro pentru a contracare creșterea facturilor la energie

Insa unii dintre cei care au raspuns la sondajul LinkedIn in se intreaba daca discutia despre casa versus birou nu cumva trece cu vederea alte aspecte. „Cat de des ar trebui sa fie marketerii cu clientul si cu consumatorul final?”, se intreaba Tatiana Suvorova, director senior de vanzari si educatie la Wella Company.

 

Sursa: https://www.marketingweek.com/marketers-5-days-necessary/

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *