Pentru Facebook, viitorul social media inseamna realitate virtuala. Firma tocmai a dezvaluit noul concept de social media, un spatiu social in intregime VR. Este vorba despre Horizon. Platforma va fi lansata anul viitor si va fi accesibila tuturor prin intermediul castilor Oculus. Bine ati venit deci in Ready Player One.
Cu ocazia conferintei sale dedicate Oculus si noutatilor sale in materie de realitate virtuala, Facebook a prezentat Horizon, o retea sociala in realitatea virtuala care va fi lansata in anul 2020 si care a fost definita drept “o lume din realitatea virtuala care se va extinde in permanenta”. La jumatatea drumului dintre MMORPG si reteaua sociala, totul in realitate virtuala, aceasta plstforma va fi un loc in care jucatorii se vor putea intalni, vor putea face schimburi si vor putea crea cel mai frumos si mai divers univers.
Utilizatorii Horizon vor fi reprezentati pe reteaua sociala de catre un avatar care poate fi personalizat in intregime.
Firma lui Mark Zuckerberg crede foarte mult in acest nou proiect si conteaza pe toti utilizatorii sa dezvolte un univers minunat pentru ca Horizon sa devina la fel de popular ca si Facebook. Aici toata lumea va putea crea propriul sau spatiu si experiente si Horizon va avea deci capacitatea de a deveni mai mare, de a se extinde si de a deveni mai buna odata cu timpul.
Concret, Horizonva fi accesibila prin intermediul castilor Oculus, o firma care a fost cumparata in anul 2014 de catre Facebook pentru suma de 2 miliarde de dolari. Horizon se va prezenta sub forma unui univers plin de divertisment divers precum jocuri intre utilizatori, dar si cu posiblitatea de a viziona direct filme si documentare in spatiul social. De aici pana la imaginarea unui viitor Ready Player One nu va fi decat un pas.