Followers/Influencers: care sunt tendintele in 2020?

Care este profilul unui follower in 2020? Ce asteapta acesta din partea unui influencer pe care il urmareste si cum se adapteaza marcile la aceste asteptari ? Iti spunem totul chiar acum…

Portret de follower in 2020

Are intre 15-24 de ani, urmareste in general mai putin de 10 influenceri, influencerii sai preferati sunt pe Instagram si principalul sau centru de interes este muzica.

Cei intre 15-24 de ani sunt internautii care urmaresc influencerii in proportie de 39% :

  • in principal stau pe Instagram in proportie de 42% din timpul lor liber ;
  • in proportie de 40,8% urmaresc mai putin de 10 influenceri pe Instagram ;
  • 7,7% urmaresc peste 50 de influenceri, cel mai ridicat procentaj fiind in randul celor peste 20 de ani ;

Cei din categoria de varsta 15-24 de ani care urmaresc influencerii au cumparat deja un produs sau un serviciu recomandat de catre un influencer.  In jur de 34,6% urmaresc mai putin de 10 pagini. Centrele lor de interes prezinta caracteristici marcate in raport cu alte categorii de varsta :

  • categoria « filme » pozitionata pe locul al patrulea, in jur de 40,3% este total absenta de pe podium pentru celelalte categorii de varsta ;
  • muzica se afla pe primul loc in ceea ce priveste centrele de interes pentru 47,3% din ei in timp ce aceasta categorie nu este prezenta la cei de 25-34 de ani ;
  • sportul ocupa locul cinci cu un procent de 38,5%, un centru de interes in egala masura prezent la categoria 25-34 de ani ;
  • subiecte precum Sanatate si Frumusete si alimentatie sunt prezente la alte categorii de varsta insa nu se numara in top 5.
Vezi si:  Rusia a amendat Twitter, Facebook şi WhatsApp

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *