Iesirea din izolare vine cu vesti bune pentru Tesla care, la inceput de an, a intampinat o serie de dificultati din cauza pandemiei cu coronavirus care a debutat in China.
Activitatea economica revine incetul cu incetul la normal in China in urma incheierii perioadei lungi de izolare si carantina. Recent, magazinul Hermes din Wuhan a realizat o cifra de afaceri record, de 2,7 miliarde de dolari dupa redeschidere. Pentru constructorul american Tesla, vanzarile au repornit in luna martie dupa o luna februarie extrem de complicata din cauza pandemiei cu coronavirus. Inca de la repornirea vanzarilor, vanzarile pentru Model 3 au crescut cu pana la 450% in China, cel putin asta reiese din raportul societatii LMC Locomotive.
In acest raport putem citi in mod clar ca numarul de inmatriculari a trecut de la 2314 in februarie la 12 709 in luna martie. Aceasta crestere spectaculoasa se explica in principal prin ridicarea masurilor de carantina, iesirii din izolare, instaurate de guvernul chinez. Wuhan, orasul chinez considerat leaganul acestei epidemii cu coronavirus, si-a redeschis portile magazinului Tesla pe data de 30 martie, de aproape o luna, dupa mai bine de doua luni de inchidere.
Chiar daca ansamblul infrastructurilor Tesla din China au fost inchise timp de mai bine de doua luni, constructorul american a fost cu toate acestea disponibil pentru toti cei care posedau deja un vehicul al marcii sau pentru indivizii care isi doreau un vehicul Tesla pentru prima data.
Tesla a pus la cale un sistem ultra performant care si-a dovedit eficienta in nenumarate randuri, chiar si in aceasta perioada dificila de criza sanitara. Acest sistem inglobeaza livrarea la domiciliu dar in egala masura si alte masuri precum serviciu clienti in totalitate disponibil prin webcam.