Rezumat:
In ziua de azi, retelele sociale sunt parte integranta din viata de zi cu zi, atat cea personala cat si cea profesionala. Pentru o companie, pentru o aafcere, dezvoltarea vizibilitatii pe Internet trece, in mod inevitabil, prin retelele sociale.
Chiar daca toate retelele sociale indeplinesc functia de comunicare, nu au toate aceleasi obiective, fiecare din ele prezinta propriile puncte tari si puncte slabe. In cele ce urmeaza vi le prezentam in functie de numarul de utilizatori activi pe luna si in functie de principalele lor functionalitati.
Facebook. Este o platforma care permite descarcarea de poze, clipuri video si chiar a unor emisiuni in direct. Faciliteaza comunicarea dintre persoane si ne permite sa comunicam cu marcile, ne permite sa organizam grupuri, evenimente si comunitati. Este o platforma cunoscuta pentru atmosfera mai degraba familiala care ne permite sa ne conectam cu usurinta cu apropiatii si cu familia.
Instagram. Este una din cele mai vizuale retele sociale deoarece este vorba despre partajarea unor imagini prin intermediul unor imagini si clipuri video scurte. Este ideala atat pentru persoanele care vor sa isi impartaseasca cu altii viata de zi cu zi cat si pentru companii. Este mai usor sa gasim prsoane cu interese similare cu ale noastre.
TikTok. Dezvoltarea acestei platforme a fost impresionanta de la crearea sa, in 2016, este una din cele mai “tinere” platforme spre deosebire de cele prezentate mai sus insa cunoaste o dezvoltare semnificativa. Este o platforma care permite partajarea unor clipuri video scurte si atrage atentia unui numar mare de marci datorita facilitatii de propagare a continutului si a faptului ca utilizatorii petrec numai putin de 52 de minute pe zi pe TikTok. Tinerii folosesc TikTok in special. 41% din utilizatori au varste cuprinse intre 16 si 24 de ani.
Sursa: https://www.mediacritik.com/zoom-meilleurs-reseaux-sociaux-marketing/