Gandeste-te la locul in care te afli la momentul actual cu aventura ta cu comertul electronic. Poate ca tocmai ai creat un mic magazin pentru a vinde noi modele de adidasi pentru alergat sau poate ca firma ta de dropshipping are o baza solida de clienti. Si ca trebuie sa apelezi la cativa angajati pentru a putea face fata comenzilor.
Indiferent sau independent de situatia ta, toata lumea ajunge la un moment dat intr-o situatie in care marketingul online devine un factor foarte important.
Marketingul de comert electronic este un subiect destul de delicat deoarece este foarte greu sa gasesti toate sfaturile intr-un singur loc. Iata insa ca am adunat pentru tine cele mai bune sfaturi de marketing pentru comertul electronic.
Creeaza o strategie de marketing de continut inainte de a incepe. Nimic bun nu incepe fara un plan. O intreprindere de comert electronic are nevoie deci de o strategie de marketing de continut. Scrie deci o lista cu toate metodele pe care vrei sa le folosesti pentru a atrage clientii, evalueaza mai apoi derularea procesului de creatie si a distribuirii de continut.
Genereaza o campanie de marketing prin e-mail. Campania de marketing prin e-mail este cea mai importanta pentru strategiile de marketing online. Este una din cele mai bune metode pentru a influenta clientii si pentru a-i convinge sa cumpere mai mult.
Diversifica platformele cu retelele sociale. Retelele sociale sunt mereu mai dificil de gestionat deoarece este destul de greu sa se determine ce platforme functioneaza mai bine. Poti diversifica eventual si redu eventual platformele ce nu functioneaza. Creaza astfel conturi de Facebook, de Twitter, de Pinterest si de Google Plus. Repartizeaza pe ele continutul si analizeaza ce functioneaza mai bine.
Ai nevoie si de o strategie personalizata. Este cea mai buna forma noua de marketing. Deci ai nevoie de o « fata » pentru firma ta. Fiecare detaliu de personalizare vor da clientilor un sentiment special.