In doar cativa ani, retelele sociale ne-au dat peste cap modul de viata. Facebook, Instagram, Twitter sau YouTube, multi dintre noi posedam cel putin un cont pe retelele sociale. Mai mult sau mai putin activi, majoritatea consultam acest cont atunci cand ne plictisim, nu avem o alta activitate. Nici companiile sau magazinele online nu scapa, trebuie sa fie prezente si active pe retelele sociale, pentru a fi vazute si, mai ales urmarite.
In cele ce urmeaza va vom explica de ce nu este atat de bine sa cumperi followers falsi sau like-uri.
Ce este un follower?
Initial aparut odata cu Twitter, termenul de follower desemneaza un « urmaritor ». Adica orice persoana care se aboneaza la contul tau pentru a urmari continutul postat. Azi, termenul de follower a devenit mai generic si se aplica tuturor retelelor sociale, inclusiv Instagram si YouTube.
Cum functioneaza un follower?
Fiecare abonat primeste continutul publicat dar are si acces, prin intermediul contului, la persoanele urmarite de compania sau magazinul respectiv. Cu cat mai multi followers ai, cu atat mai tare se extinde reteaua.
Ce interes exista in a avea multi followers?
Un numar mare de followers permite o mai mare vizibilitate. Este o strategie de marketing, scopul este acela ca, pe termen lung sau scurt, sa declanseze o achizitionare, oricare ar fi aceasta.
Falsii followers sunt detectati rapid in ziua de azi si eliminati in timp ce cei care cumpara sunt penalizati in termeni de vizibilitate. Practica acestui fake conduce la un contra-SEO. Algoritmii de referinta nu mai sunt capabili sa distinga adevaratul de fals ceea ce afecteaza magazinul online respectiv. Solutia este aceea de a cumpara like-uri si followers veritabili. Daca investesti in abonati adevarati, activi si care produc continut eficient, ve ramane in cursa si vei face diferenta.