Mai avem putin si vine toamna! In meniu, ideile marketing ale saptamanii: Burger King “pirateaza” Twitch, Black Eyed Peas au o campanie de prevenire si Skoda lanseaza un spot publicitar realizat in totalitate cu ajutorul unui computer.
Burger King. Sa faci mii de impresii pentru cativa dolari. Burger King si agentia sa Ogilvy au gasit o modalitate de a intoarce in avantajul lor sistemul de donatii oferit de platforma Twitch care permite insotirea donatiei de un mesaj. Chiar daca campania a fost lansata la inceput de iulie, a revenit in discutii dupa ce agentia a publicat suma stransa si atunci cand o serie de streameri si-au exprimat nemultumirea asupra acestei practici si asupra prezentei din ce in ce mai insistente a marcii Burger King pe platforma, mai ales de la inceputul pandemiei.
Pentru a marca debutul toamnei, Skoda lanseaza un spot TV realizat in intregime de un computer. Cum sa realizezi un spot publicitar atunci cand pandemia cu coronavirus te impiedica sa faci acest lucru? Destul de greu. Raspunsul marcii a fost sa apeleze la Computer Generated Imagery, pentru un clip care trebuia sa fie filmat in Croatia si in Italia. Si marca a fost atat de multumita de rezultatul obtinut incat se intreaba acum de ce sa revina la vechile metode in viitor.
Black Eyed Peas ne previn cu privire la pericolele Deep Fake. Cel mai recent clip filmat de Black Eyed Peas au drept scop de a ne pune in garda cu privire la practicile Deep Fake care vizeaza sa modifice imagini cu ajutorul inteligentei artificiale. Pe scurt, visul amatorilor de Fake News. Anul trecut Solidarite Sida a folosit tehnica in care apare Donald Trump anuntand ca a gasit un remediu impotriva SIDA.