Rezumat:
Descopera cele mai recente noutati de la Instagram: Note pe postari, piste audio multiple, chatbots AI…
Instagram nu este in vacanta. In ultimele saptamani, platforma a adaugat o serie de functii noi pentru a incuraja interactiunea, a oferi o experienta mai bogata utilizatorului si a-si afirma pozitia de retea sociala. Noi aruncam o privire!
Notele Instagram
Desfasurate in spatiul de mesagerie din ianuarie 2023, notele Instagram pot fi acum accesate direct pe publicatii: postari clasice, caruseluri si Reels!
In termeni practici, utilizatorii pot adauga o Nota sub o publicatie, pentru a afisa un mesaj efemer care va fi vizibil pentru urmaritorii lor, precum si pentru autorul postarii. Aceasta Nota va fi disponibila timp de 3 zile, inainte de a disparea definitiv. Poti alege cu cine sa partajezi notele tale: cu persoanele pe care le urmaresti sau cu lista ta de prieteni apropiati.
Mai multe piste audio pentru Reels
Publici Reels pe contul dvs. de Instagram? S-ar putea sa iti placa aceasta noua caracteristica: platforma iti permite acum sa adaugi pana la 20 de piste audio la un Reel. Scopul, potrivit lui Adam Mosseri, CEO al Instagram: „[Pentru a oferi] mai multa libertate creativa in crearea de continut”.
In practica, atunci cand editeaza Reel-ul, utilizatorii pot adauga, stratifica sau amesteca mai multe piste audio, pentru a sincroniza elementele vizuale (text, autocolante, clipuri etc.) cu sunetele. Se creeaza astfel un mix audio unic, care poate fi reutilizat apoi de alti utilizatori. O modalitate excelenta de a lansa noi tendinte!
3.Formatul video lung a fost abandonat definitiv
Acum este o certitudine: pe Instagram, formatul scurt este cel care conteaza. Platforma considera ca videoclipurile scurte sunt cheia pentru a incuraja interactiunea cu DM si sunt mai in conformitate cu „identitatea fundamentala” a Instagram ca retea sociala.
Daca urmaresti un videoclip de 10 sau 20 de minute, vezi mai putin continut de la prietenii tai, interactionezi mai putin cu prietenii tai si este mai putin probabil sa trimiti acel videoclip unui prieten”, spune Adam Mosseri.
O evolutie care merge impotriva principalului sau rival, TikTok, care testeaza in prezent videoclipuri de 60 de minute pentru a calca pe urmele YouTube.
Sosirea chatbotilor cu inteligenta artificiala pe platforma
In iunie 2024, Mark Zuckerberg a anuntat ca au fost lansate primele teste ale chatbotilor AI. Concret, anumiti creatori de continut americani au avut posibilitatea de a crea un avatar AI pe baza propriilor caracteristici si interese, care ar putea apoi sa raspunda la intrebarile urmaritorilor lor in DM.
Scopul este dublu: pe de o parte, abonatii pot spera sa „interactioneze” cu creatorul lor preferat. Pe de alta parte, influencerii care nu pot raspunde la toate mesajele private pot vedea in AI o oportunitate de a ramane in legatura cu publicul lor.
Sursa: https://www.blogdumoderateur.com/nouveautes-instagram-ete-2024/