Rezumat:
Cunoscuta marca de cosmetice Maybelline New York a carui grup tinta sunt tinerii cu varsta cuprinsa intre 15-24 de ani a lansat la jumatatea lunii mai, o campanie de sensibilizare si de formare pentru a lupta impotriva depresiei si anxietatii la tineri.
Despre ce este vorba concret?
Angoase, depreciere, pesimism, depresie…gandurile negre pun stapanire si pe cei tineri. 40% din persoanele cu varsta cuprinsa intre 18-24 de ani au raportat in ultima perioada tulburari anxioase si unul din cinci tineri sufera de depresie.
O constatare alarmanta, accelerata din pacate de criza Covid-19. 2 din 3 tineri estimeaza ca aceasta pandemie a avut un impact negativ asupra sanatatii lor mentale conform unei anchete facute de Ipsos. O ancheta care a determinat cunoscuta marca de cosmetice Maybelline New York sa conceapa o paleta de unelte pentru a-i ajuta pe tineri, grupul sau tinta, sa se simta mai bine.
Maybelline New York a ales sa se asocieze cu Uniunea Nationala a prietenilor si familiilor bolnavilor psihici pentru a construi un dispozitiv de lupta impotriva anxietatii si depresiei in mod concret.
Astfel, o unealta de formare digitala, care a luat forma unui serious game a fost dezvoltat de unul din psihologii UNAFAM pentru a-i ajuta pe membrii unei familii sa recunoasca semnele unei probleme si sa gaseasca cele mai potrivite cuvinte, fara sa stigmatizeze si sa incurajeze persoanele cu probleme sa ceara ajutorul.
Intentia este aceea de a sensibiliza 9 milioane de tineri
Marca Maybelline intentioneaza sa isi faca cunoscut acest dispozitiv de sensibilizare. Campania a fost lansata la jumatatea lunii mai si, in octombrie, lucrurile se vor intensifica, odata cu sapatamana Sanatatii Mentale.
Un parteneriat a fost semnat si cu unele din cele mai accesate retele sociale, TikTok si Snapchat si cu artisti precum Bilal Hassani si Amel Bent care vor fi purtatorii de cuvant ai acestui program.
Ce parere ai despre aceasta campanie?