Nu vom avea petreceri de Crăciun, dar angajatorii încă au variante să își recompenseze angajații

pexels-photo-3228684

pexels-photo-3228684Motivarea și recompensarea se numără printre cele mai importante lucruri pentru un angajat. Acesta se va strădui din răsputeri să aducă un plus de valoare companiei în care lucrează dacă se simte apreciat. Piramida lui Maslow ne învață că aprecierea și recunoașterea socială sunt cele mai sus situate nevoi ale omului. Nevoile de top nu sunt prezente în viața oricărui om deoarece mulți nu reușesc să își acopere nici nevoile de bază.

Așadar, un om care reușește să își satisfacă nevoile de bază și ajunge să colaboreze cu alți oameni dezvoltă nevoia de a primi laude și recompense pentru efortul depus. Aici companiile își creează propriul mod de a recompensa angajații. În general era vorba de primele de Paști și de Crăciun, dar și de petrecerea anuală de Crăciun, ocazie de relaționare între angajați și colaboratori.

Contextul pandemic în care ne aflăm în prezent împiedică organizarea oricărui tip de adunare sau petrecere pentru a limita răspândirea virusului Covid-19. Deși companiile nu mai pot organiza această petrecere, în mod evident trebuie să o înlocuiască cu o opțiune adecvată contextului. Dacă un meeting se poate ține online printr-o conferință, angajații pot ciocni un pahar de vin prin aceeași metodă, dar atmosfera nu este la fel.

Vezi si:  Companiile aeriene din Republica Moldova au undă verde în UE

O solutie este oferirea de obiecte promotionale personalizate. Liderul in domeniu este echipa Today Advertising care si-a propus sa salveze lumea de cadourile promotionale inutile si sa ajute oamenii sa redescopere magia pe care un dar ales atent o provoaca. Prin el, se creeaza punti si relatii puternice intre companii si colaboratorii acestora. Cu fiecare campanie pe care o implementeaza, acestia creaza o experienta WOW.

Companiile pot recurge la cadouri de Crăciun cum ar fi fulare personalizate. Angajații se vor simți prețuiți. Mai mult, personalizarea demonstrează atenția acordată procesului de căutare a cadoului cel mai potrivit pentru fiecare angajat. Fiecare om se crede special și consideră că merită ce este mai bun, de aceea personalizarea îi poate suplini această nevoie.

Companiile își mai pot fideliza angajații prin hanorace personalizate pe care le pot purta la muncă sau în afara programului. Hainele sunt întotdeauna binevenite, mai ales în sezonul rece. Se spune că în acordarea unui cadou gestul contează. De la o vreme, gestul nu mai contează atât de mult, ci cadoul în sine. Dacă nu este corelat cu personalitatea primitorului, nu va fi apreciat la valoarea scontată.

Vezi si:  Ce declaratii se depun pentru PFA?

De ce au nevoie angajații să fie motivați și recompensați? Pentru a fi mai eficienți, satisfăcuți de locul de muncă, se va crea o echipă productivă și sudată, iar talentele vor rămâne în companie. Mai mult, fiecare angajat poate evolua și prelua responsabilități mai mari. Lipsa motivației și aprecierii angajaților va duce implicit la o productivitate redusă, absenteism sau chiar demisie.

Un angajat motivat și care se simte apreciat va fi mai productiv și se va strădui în fiecare zi să își depășească limitele. Compania are doar de câștigat cu astfel de persoane, așa cum ar trebui să fie toți angajații.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *