Familia Regală Britanică a publicat sâmbătă un anunț de angajare a unui şef pentru social media care să promoveze global „reputaţia şi impactul” Reginei Elisabeta a II-a şi altor membri ai familiei regale.
Noul „şef al activităţii digitale” va conduce o echipă mică având sarcina de a „găsi noi modalităţi de a menţine prezenţa reginei în ochii publicului şi pe scena mondială”, a specificat Palatul Buckingham.
„Acest lucru face ca munca pentru Gospodăria Regală să fie excepţională”, li se spune în anunţ potenţialilor angajaţi, cărora li se oferă un salariu anual de 45.000-50.000 de lire sterline (60.000-66.500 de dolari).
„Rolul Comunicaţiilor Regale este de a aduce în atenţia unei audienţe mondiale rolul public şi munca familiei regale”, a spus palatul.
„Fie că acoperiţi o vizită de stat, o ceremonie de premiere sau un angajament regal, vă veţi asigura că canalele noastre digitale stârnesc în mod constant interesul şi ajung la publicul larg”.
Criticile la adresa familiei regale în social-media şi în mass-media s-au multiplicat în ultimele luni după o serie de acuzaţii referitoare la prietenia dintre fiul reginei prinţul Andrew şi defunctul om de afaceri american Jeffrey Epstein, care a fost condamnat pentru infracţiuni sexuale.
Prinţul Harry, nepotul reginei, s-a plâns încă din 2016 de abuz şi hărţuire împotriva soţiei sale Meghan, ducesa de Sussex, în ziarele britanice şi în social media.
Palatul Buckingham a emis în luna martie linii directoare pentru social-media pentru a avertiza persoane care postează comentarii rasiste, sexiste şi abuzive că s-ar putea trezi cu mesajele blocate sau şterse.
Palatul Buckingham angajează specialist în social-media
Instagram: functii noi care nu trebuie ratate in aceasta vara
TikTok Lite: sistemul de recompense suspendat in Europa
La 9 ani de la preluare, Twitch nu este profitabila si continua sa concedieze personal
Threads isi lanseaza aplicatia web: Ce trebuie sa stii
Marile companii sunt inca reticente sa cumpere reclame pe X, fostul Twitter