Te-ai intrebat pana acuma cum vor evolua retelele sociale in anul 2020? Care sunt retelele sociale ce vor domina? Cum va trebui sa comunicam pe retelele sociale in noul an?
Comunitatile private devin din ce in ce mai importante. Deoarece se vrea sa se intareasca legatura si vrea sa se creeze o conexiune cu audienta lor, marcile vor pune mai mult accentul pe comunitatile private.
Este mai ales cazul grupurilor private de pe Facebook care incep sa fie din ce in ce mai numeroase.
Ascensiunea nano-influencerilor. In cautarea permanenta a autenticitatii, a unui impact mai puternic si cautarii angajarii mai puternice, nano-influencerii incep sa fie din ce in ce mai populari. Este vorba despre utilizatori cu comunitati mai mici, dar foarte angajate.
Continuturile efemere sunt din ce in ce mai alese si ai populare. Story Instagram si Snapchat incep sa seduca din ce in ce mai mult. Si retelele sociale au nevoie de un timp foarte scurt de atentie din parte audientei. Si povestile pot sa dea dependenta in masutra in care apar in continuu pe retelele sociale si pot sa fie alimentate mereu in fluxul lor de-a lungul intregii zile.
Publicitatea devine din ce in ce mai dinamica. Publicitatea trebuie sa se poata adapta evolutiei consumului si informatiilor de pe web. Si datorita faptului ca unii consumatori sau majoritatea sunt din ce in ce mai obisnuiti si se simt in largul lor facand shopping pe retelele sociale, publicitatea devine si mai dinamica. Astfel ca pubilcitatea incita din ce in ce mai multi utilizatori sa efectueze direct shoppingul de pe platforma.
Apogeul retelei Tik Tok. Tik Tok a fost cea mai instalata aplicatie in anul 2019 si azi are peste 800 de milioane de utilizatori activi care petrec in medie 46 de minute aici. O cifra si mai uimitoare daca ne gandim ca videoclipurile de aici nu au mai mult de 15 secunde.