Rezumat:
Twitter continua sa mizeze pe audio.
Twitter integreaza podcasturile in Twitter Spaces
Este oficial. Twitter testeaza o noua functionalitate, Spaces cu scopul de a propune o experienta audio regandita. Cea mai mare noutate: integrarea de podcasts. In acest nou meniu, Twitter Spaces, vor fi propuse o serie de huburi personalizate cu continuturi audio grupate pe tema (actualitati, sport, muzica, etc). Ideea este aceea ca utilizatorii Twitter Spaces sa gaseasca cu mai mare usurinta continuturile care ii intereseaza. Si, in aceste huburi noi, vor exista in egala masura podcasturi.
Twitter a explicat ca va propune in mod automat podcasturi interesante cu scopul de a ajuta utilizatorii sa gaseasca si sa asculte cu usurinta diferitele subiecte despre care isi doresc sa afle mai multe informatii. Spre exemplu, daca cineva interactioneaza in mod regulat cu continutul Vox de pe Twitter, va vedea, cel mai probabil, un podcast Vox in hubul Spaces.
Twitter Spaces a fost lansat in anul 2020 pentru a permite crearea unor conversatii audio in direct (un fel de clona a Clubhouse, va amintiti?). Obiectivul Twitter era acela de a se impune si in domeniul audio.
Interesul podcasturilor pentru Twitter
Pe blogul sau, Twitter a declarat ca cercetarile interne efectuate indica ca aproximativ 45% din persoanele care folosesc Twitter in Statele Unite ale Americii asculta si podcasturi. Adica aproape jumatate din audienta americana. Drept urmare, reteaua sociala are un interes real in a se lansa in acest domeniu pentru a rapsunde intereselor utilizatorilor sai.
In plus, inca de la debutul pandemiei, podcasturile au devenit din ce in ce mai populare, au cunoscut o dezvoltare spectaculoasa si se dezvolta in continuare pe diferitele platforme sociale. O noua sursa de venit pe termen lung sau mediu? Twitter nu este singurul care mizeaza pe acest continut audio. Recent, YouTube a implementat in egala masura o pagina dedicata podcasturilor pe platforma sa (accesibila pentru moment doar in SUA).
Sursa: https://www.blogdumoderateur.com/twitter-se-lance-dans-les-podcasts/