Chiar daca anul 2019 a inceput de ceva vreme, asta nu inseamna ca este prea tarziu pentru a identifica punctele forte sau punctele slabe ale activitatii tale. Poti determina astfel care sunt schimbarile necesare in strategia ta deoarece lumea comertului eelctronic este din ce in ce mai concurentiala.
Inainte de toate ai nevoie de cel mai bun continut. Ai nevoie deci de cea mai buna strategie de marketing de continut. Scrie deci o lista cu toate metodele pe care vrei sa le folosesti pentru a atrage cat mai multi clienti. Continutule original este cel care va crea o conexiune forte cu clientii tai.
Prin intermeduiul retelelor sociale, poti incerca sa iti diversifici platforma. Creeaza deci pagini de Facebook, de Twitter, de Pinterest si de Instagram si incearca sa repartizezi continutul pe aceste retele. Incearca apoi sa vezi care functioneaza mai bine. Chiar daca una functioneaza mai bine ca cealalta, difuzarea prezentei tale pe cele mai populare retele sociale va permite clientilor sa te cunoasca mai bine si sa intre in contact mai usor cu tine.
Sa optimizezi mobilul este un veritabil « must have ». In era « mobilizarii » globale, trebuie sa te tii si tu la curent cu actualitatea. Telefoanele mobile sunt cele care genereaza mai mult trafic decat desktopul atunci cand vine vorba despre cautarea organica a unor situri de comert electronic.
Foloseste-te de declansatori emotionali puternici in anunturile tale. In campaniile publicitare, este foarte important sa te folosesti de anumiti declansatori emotionali puternici. Vei putea astfel atrage mai bine atentia publicului.
Ai nevoie de o strategie personalizata. Personalizarea este cea mai buna si cea mai noua forma de marketing. Fiecare detaliu gandit, fie el cat de mic, va conferi clientilor tai un sentiment special.