Vânzătorii cu amănuntul online din România se așteaptă la o creştere de 20% a vânzărilor în perioada reducerilor de „Black Friday”, cu un salt semnificativ al comenzilor provenite din zona rurală.
Potrivit Asociaţiei Române a Magazinelor Online (ARMO), în afară de produsele tradiţionale electronice şi electrocasnice, anul acesta vor creşte mult vânzările la produsele de mobilier şi decoraţiuni, jucării şi produse pentru copii, precum şi pe segmentul fashion.
Anul acesta, evenimentul de shopping al reducerilor ar urma să aibă loc, oficial, pe data de 15 noiembrie, însă mulţi dintre retaileri au ales să demareze „Black Friday” mai devreme şi pe durate de timp de la două-trei zile, până la o lună.
Estimările PayU România, publicate recent, arată că românii vor face cumpărături cu ocazia „Black Friday 2019” în valoare de 1,2 miliarde de lei, în creştere cu 20% faţă de ediţia de anul trecut, din acest total peste 360 de milioane de lei fiind reprezentate de tranzacţiile online, mai mult cu 25% de la an la an.
”Black Friday” ar putea veni cu vânzări record
Intelligence Marketing Day 2024: Evenimentul de marketing digital AI care nu trebuie ratat!
Berea fara alcool, tot mai preferata de europeni
Momentum Capital (Martijn van Rheenen) și miliardarul belgian Marc Coucke vor să cumpere împreună ca...
Decathlon lanseaza "Decathlon Pulse" pentru a gasi noi "motoare de crestere"
Doar 4% dintre marketeri cred ca 5 zile la birou sunt necesare